Vondt nederst i magen og et slags "press" i underlivet..?

fgme85

Glad i forumet
Julibarna2014
Dette er vanskelig å forklare, men jeg skal prøve så godt jeg kan.

Jeg er sykemeldt med bekkenløsning og går egentlig svært lite i løpet av dagen. Men når jeg da først skal på butikken el. får jeg ofte vondt nederst i magen (veldig vondt når jeg trykker på "skambenet") og det er et slags "press"/vondt øverst oppe i underlivet. Noen som har vært borti dette?? Peiling på hva det kommer av? Kjenner ingenting til det når jeg sitter el. KUN når jeg går lenger enn fra a til b i huset.
 
Vet ikke helt hva det kan være.Kanskje det er pga bekkenløsningen.
Ville bare si at selv om du har bekkenløsning så må du passe på å holde deg i bevegelse. Om det er med gangvansker slik som jeg har så er det likevel greit å gå en liten tur hver dag,men ikke med mye bakker. Jeg går en liten tur hver dag og har funnet ut hvor min grense går når det gjelder for hvor langt og mye jeg klarer uten at det blir for vondt. Kjenner det jo i bekkenet,men tar meg ikke helt ut. Er redd for å stivne for mye hvis jeg ikke får rørt på meg.
 
Jeg har heldigvis ikke fått bekkenløsning tidlig i dette svangerskapet (håper jeg slepper det denne gangen :/) Med dette tror jeg neppe det har med det å gjøre.
Jeg går minst mulig pga det trykket og vondheten nederst i magen, men jeg kommer ikke unna det når jeg er på jobb, for der går jeg en del, må opp til flere ganger sette meg ned å ta en pust i bakken og vente på at det går over før jeg kan fortsette.
Rett før jeg fant ut at jeg var gravid så var jeg hos en spesialist og fjerna nedre del av livmorhalsen, så har bare trodd det hadde med det å gjøre.
 
Back
Topp