vondt i ryggen

once more

Elsker forumet
Mailykke <3
Egentlig har jeg begynt med å ha vondt i ryggen, nederst, siden eggløsningen.
Nå må jeg si at jeg har overvekt og, og er 10 år eldre enn første gang jeg var gravid :)
Skal til kiropraktor i morgen, og skal bare si at jeg er gravid, håper hun kan hjelpe meg litt.
Etter at jeg mistet fikk jeg behandling nederst på ryggen/bekken og, hun sa at hormonendringer gjør mye der...
Hvordan er det med ryggene deres?
 
Sliter en del med ryggen jeg også. Har gjort det i 12-13 år, men verre nå emoticon
Satt på en plenklippertraktor i tre kvarter igår, og DET var ubehagelig for ryggen etterpå det! Kjenner allerede at jeg ikke kan sitte for lenge på kjøkkenstoler, og gruer for at det kan bli verre utover i svangerskapet... Krysser fingrer for at det ikke blir verre hvertfall! 
Lykke til imorgen!emoticon
 
hadde bekkenløsning med første man, kjenner det allerede, så dette kan bli spennende :D hehe :) satser på at det går fint :)
 
jeg kjenner jeg får vondt i ryggen av og sitte lenge og strikke, også når jeg var på jobb i går måtte jeg gå rundt og rundt, fik kjempe vondt i ryggen, håper det holder seg der det er nå, håper virkelig at det ikke blir verre!
 
så godt å høre at jeg ikke er eneste! Selv om vi har vondt :)
Har sydd 2 bestilte kjoler ferdig, og nå har jeg virkelig vondt....
Men er litt sta når det gjelder sying, og kan ikke stoppe når jeg er i gang... :)
 
Jeg kjenner også mer og mer ryggvondt. I midten helt nederst, og av og til stråler det liksom litt nedover. Ikke akkurat noe smerter å snakke om,  jeg bare kjenner det liksom. Krysser fingra for at det er forbigående!
 
Jeg sleit med bekkenløsning med første mann og kjenner antydning til det igjen nå.
Skal prøve å være flink å gå masse for å holde det stabilt og unngå at det blir like ille som sist for da gikk jeg med krykker...
 
Jeg har også begynt å kjenne det i ryggen
Vondt midt nede i korsryggen, må opp å gå ofte, sånn jeg ikke "stivner" hihi


 
Back
Topp