Vondt i magen?

FrøkenØ

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Augustbarna 2021
Er det flere som sliter med vondt i magen noen ganger i løpet av døgnet...? Det kjennes ut som luftsmerter som kommer og går litt... Gjerne i forbindelse med mat eller for mye sofatid... [emoji85][emoji21]
Noen tips?
 
Ja, sliter med det samme.. Har desverre ingen tips [emoji46]
 
Samme her. Er livmoren som begynner å strekke på seg. Kjennes ut som menssmerter for min del. Ofte kan varmepute på magen eller i lenderyggen hjelpe. Evt litt massasje i nederst i ryggen. Og prøv å slappe av, nyt at det skjer endringer i kroppen. :)
 
Jeg har kjent mye lignende mensensmerter, men det var verre rundt ikm, nå er jeg mer kvalm.. Har også mye luftsmerter, og er litt oppblåst :p:wacky:
 
Har litt milde magesmerter/ubehag innimellom ja.
 
Føler veldig ofte at magen er "full" selvom jeg gjerne ikke har spist de siste timen. Har av og til også litt ubehag/murring
 
Samme her. Er livmoren som begynner å strekke på seg. Kjennes ut som menssmerter for min del. Ofte kan varmepute på magen eller i lenderyggen hjelpe. Evt litt massasje i nederst i ryggen. Og prøv å slappe av, nyt at det skjer endringer i kroppen. :)

Det er det jeg har tenkt også. Kommer noenganger om dagen nå. For en uke siden skjedde det jevnlig i løpet av dagen.
 
Murringer/stikninger/verking i livmorområdet har vært mitt hovedsymptom i flere uker nå.
Tidvis blir jeg nesten bekymret for om dette er normalt, da det gjør temmelig vondt. Hjelper å ligge på varmematte/pute for min del. Varer ofte ikke så lenge av gangen heldigvis.
 
Back
Topp