Vondt i magen??

sandra 22

Gift med forumet
Jeg har så mageknip hele tiden, den siste uke har jeg hatt mye takvis mageknip?? Må ikke på do eller noe,så begynner og kjenne litt på det om jeg skal si ifra til legen??
Husker ikke att det var sånn sist svangerskap?? Vet jo det skjer mye i magen nå, men att det hele tiden kommer takvis igjennom hele dagen synst jeg er litt rart?

Er det noen andre som har det sånn her?
Er 17+1..
 
Man har vel ikke kynnere i 3. mnd?!? Jeg har mye vondt i magen, tror mye av det er ligamentsmerter, og muligens en begynnende bekkenløsning, men tror også det er litt at livmora tar mer og mer plass, så kroppen rydder plass, som fører til smerter.
 
Alle har kynnere nesten helt fra starten av graviditeten. Men det er ingen som merker det før de er rundt 14-16 uker+ Jeg hadde masse merkbare kynnere fra uke 16-17 sist svskap, så mange at d var plagsomt(Ikke vondt) spes på slutten. Har man veldig vondt i magen med tak, så bør du si ifra om dette til lege neste undersøkelse eller før om d blir værre:) Ligmasmerter er mer plutselig skarp smerte i lyske/siden.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dette er ikke ligmasmerter, det vet jeg..Har jo det også til tider men dette er noe annet..kan minne om kynnere ja, for det kommer takvis..Skal ikke til legen før etter 19 des.så får se det an.
Må innrømme att jeg blir litt redd..

Om det er kynnere fra så tidlig, kan det føre til att man kan miste? Føde for tidlig???
 
Er du redd synes jeg du skal ringe legen å få en sjekk nå! Ikke for verken å skremme eller være overhystetisk, mn om 20 dager kan det være for sent viss det skulle være noe!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp