Vondt i 'halebeinet' - bekkenløsning ?

hopefulmama

Blir kjent med forumet
Mailykke <3
Det begynte for par dager siden med smerter som kommer og går..

Nå gjør det så vondt å gå, reise seg.. Stråler noe nedover beina merker jeg.

Første graviditet men jeg er så tidlig at det virker skremmende..

Hva hjelper i mot det?



Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg har også slitt med stråling nedover bena, særlig i det ene. Jeg har begynt hos naprapat nå som har sagt at det er veldig anspent i korsryggen og hofta. Min medisin er massasje og å være flink til å strekke ut i lysken og setet. Har fått en ny hverdag :) han sier også at mange får diagnosen bekkenløsning for fort i et svangerskap når det bare kan være kombinasjonen slitne/stive muskler og annen belastning :) verdt å prøve i hvertfall :) jeg orker ikke 8 mnd til med den smerten i hvertfall.
 
Ja, halebeinet sitter jo fast der det også. Jeg knakk halebeinet under forrige fødsel. Det har alltid gjort speiselt vondt under menstruasjon, og det begynner å melde seg nå også. Stråling nedover beina har jeg alltid hatt ved menssmerter og også ved rygg- eller bekkensmerter.
 
Glemte å skrive at halebenet mitt har fått juling opp igjennom årene, jeg knakk det i en alpinbakke og slo det opp igjen da jeg falt av hesten. Har opplevd å døvne bort i bena ved lenge stillesitting, feks ved lange bilturer.
 
Bedre I dag men igår gråt jeg av smerter i går kveld.., kanskje det kom av at jeg var aktiv i hele lørdag fra morgen til langt ut på kveld..

Skal ringe lege i morgen for å bli klokere på det..


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Off. Halebeinvondt er forferdelig :( Sliter med det selv etter at jeg bomma på en stol når jeg skulle sette meg for 8 mnd siden. Det er nesten like vondt enda :(
 
Back
Topp