Vondt øverst i ribbenene

Bipperiin

Glad i forumet
Jeg har en god stund hatt vondt helt øverst i ribbenene, like under puppene. Føles som om man har en for stram bh på hvor spilene gnager inn i ribbenene. Bortsett fra at det føles slik selv med en myk løs sportsbh. Værst på venstre side. Har eskalert noe. Er nå 33+1.

Fant ikke mye nyttig ved googlesøk.. Noen som vet noe om slikt, eller også har det? Bare press pga baby og ting som blir trangt inni der eller?
 
Akkurat sånn har jeg det også! Hos meg har det vært værst på den ene siden. Jordmor bekreftet at frøkna lå med beina mot den siden på forrige kontroll! ;)
 
Japp det er babyen din:p da jeg gikk med storebror trodde jeg han skulle knekke der ene ribbeinet til slutt:p
 
Ja, er babyen som presser. Gjør utrolig vondt, spesielt hvis man har litt kort overkropp i tillegg. Og når det kommer spark i tillegg...[emoji31][emoji31] Er 33+3 og kjenner det begynner å bli plagsomt. Med storebror klarte jeg ikke å sitte uten å nærmest ligge den sisye tiden, og bilkjøring var helt grusomt. Dessverre er eneste medisin fødsel [emoji13]
 
Sniker fra oktober :)

Jeg har trodd det er fordi magen har presset seg opp mot ribbenene.
Har ikke kjent baby sparke der enda, men hun er overalt andre steder i magen, så hvorfor ikke der :rolleyes:
 
Sniker fra oktober :)

Jeg har trodd det er fordi magen har presset seg opp mot ribbenene.
Har ikke kjent baby sparke der enda, men hun er overalt andre steder i magen, så hvorfor ikke der :rolleyes:
Hahaha joda dette finner du ut av spirene er overalt på samme tid. Viss du ikke har en som min. Som ikke har skjønt at verden har en venstre del:p
 
Så da er det helt normalt da? Godt det isåfall. Men får ikke spark der, så er ikke det. Må si jeg er meget spent (og en smule bekymret) for hvordan det da skal gå om lille velger å bli helt til termin (eller over:nailbiting:)! Håper det ikke blir værre, men jeg kan jo forestille meg at det blir det når ting tross alt skal fortsette å vokse:wideyed:
 
Sniker fra september forum ;)
Har og vondt i ribbeinene, eneste bhene jeg greier å gå med hele dagen er de uten spiler på Cubus
 
Påsan ligger godt oppunder ribbena på høyre side, spesielt på kvelden. Er 31+2 nå. Han koser seg med å leke med venstre nyre i tillegg... :D
 
Back
Topp