Voksi Urban

Ponni1

Forelsket i forumet
Jeg kjøpte denne posen i dag og lurer på om det er noen andre som har den.

Det er den med pingvinputen.

Tror vi kommer til å bli fornøyd. Noen som har noen erfaringer?
 
Har selv tenkt å kjøpe den klassiske voksi posen. Men har hørt fra mange at den med pingvinputa skal være veldig bra. Selv er jeg skeptisk til glidelåsen, og redd for at den skal bli ødelagt. Men er vel garanti på sånt.. [:)] Du har kjøpt deg en fin pose iallefall!!
 
Vi har den til Adrian. jeg er egentlig fornøyd, men ikke sånn strålende fornøyd. Vi har fått ny en gang pga glidelåsen røyk. og det samme skjedde med den nye, men vi klarte å lukke den igjen. men glidelåsen er kjempe stri både å åpne å lukke, det har den vert på begge, så mange ganger har jeg ikke lukket den men bare pakket den godt ned og lagt teppe oppå for å holde den på plass.
 
Puta som er inni har vi aldri brukt. Jeg synes posen er veldig klumpete og ikke så veldig fin å se på. Synes classic posen er mye finere. men den har jo ikke ekstra del for å gjøre posen større. Men posen er jo varm og god det er den.. Tror det er lit smak og behag også da..
 
Vi har ikke kjøpt pose til lillebror enda, venter til høsten. og da kommer vi til å se på andre poser også før vi bestemmer oss[:)]
 
Vi har denne, og er veldig fornøgde!

Har hørt mange som har hatt problem med glidelåsen, men det har ikkje vi opplevd :-)

Vi hadde ein annan voksi-pose først (huskar ikkje kva den heiter, men lignar på classic-posen, men hadde klips i staden for knyting). Den var skikkelig dritt! Spennene knakk fleire gongar, og vi syns den var klumpete og veldig åpen i toppen når gutten vår blei større.
Vi var heldige, og fekk erstatta denne med ein Voksi Urban [:D]

Som sagt, vi er kjempefornøgde med Voksi Urban!
 
Vi har den... har brukt den til Martine helt siden hun ble født i februar i fjor (bortsett fra på sommeren når det var varmt da..).. veeeldig god pose.. vi er kjempefornøyde.. Så derfor har vi kjøpt en til babyen også av samme type [:)]
 
jeg har classic med knerten i foret. Kunne ikke vært en annen for min del;) Men har nå hørt at de holder ganske godt urban posene. Og hvis ikke er det vel såpass god garanti at hvis den skulle ryke så får du en ny?!
 
Vi er veldige fornøyde med Voksi Urban [:D]
 
Vi og har urban til nr 1 og til nr 2 :)
Kjempefornøyd!

Aldri kald eller fuktig i ryggen når vi tar opp :)

Helt genial og ha på poseforlengeren og bruke oppi pulk :)

Ikke hatt noe stress med glidelås her heller, kan være et parti bare da? :)
 
Vi har den og er sånn mellom fornøyd. Skulle jeg kjøpe ny hadde jeg kjøpt en med glidelås foran og ikke på begge sider slik urban har. Glidelåsen på vår gikk istykker, men vi fikk ny uten problem (de sa at det første året hadde de problemer med glidelåsen, men at det skulle være i orden på de nye posene).
 
Jeg synes den med pingvinen er veeeldig søt! [:D]
Har prøvd den orginale voksiposen til førstemann.. men den likte jeg ikke!!! Så derfor kjøpte jeg Odenwaller sin istede.. har aldri hatt problemer med glidelåsen på den.. men om det blir det på den du har kjøpt er det vell en garantisak! [:)]
 
tror nok de har ganske god garanti på den om noe skulle skje.

Liker de klassiske kjempegodt. De er jo egentlig finere syntes jeg, men fikk anbefalt denne da de klassiske mister en del av dynen foran når de forlenges. Vi skal jo ikke bruke den før til høsten. Kjøpte den nå fordi den var på tilbud (sikkert fordi det kommer ny modell til høsten).

Håper vi blir fornøyde.
 
Jeg har den etter min første sønn, og er strålende fornøyd. Ikke bare er den fin, men den er jo så utrolig go og dekker alle behov. Og den tar ikke så stor plass i baggen slik en classik vil gjøre.
Rett og slett kjempe fornøyd og ville ikke hatt noen andre. Jobber i bhg og har prøvd ut en del, og derfor var jeg ikke i tvil da jeg selv skulle skaffe meg en pose =)
 

Jeg har den etter min første sønn, og er strålende fornøyd. Ikke bare er den fin, men den er jo så utrolig go og dekker alle behov. Og den tar ikke så stor plass i baggen slik en classik vil gjøre.
Rett og slett kjempe fornøyd og ville ikke hatt noen andre. Jobber i bhg og har prøvd ut en del, og derfor var jeg ikke i tvil da jeg selv skulle skaffe meg en pose =)

 

 

 
Back
Topp