Voksesmerter

vinterkyss

Elsker forumet
Leander sliter så sinnsykt med voksesmerter...
Våkner hver eneste natt, står og hopper på gulvet, gråter og vrir seg i smerter :(
Har prøvd det meste, men ser ut som det bare er paraceten som funker...

Noen andre?
 
Eldstemann sliter litt med voksesmerter til tider, og det er desverre ikke så mye som hjelper :(  Jeg har ikke prøvd paracet da, men vi har en slik "varmepute" (usikker på om det er riktig navn), som ser ut til å fungere litt! Er ikke noe godt med slikt altså, slet med det selv når jeg var mindre.
 
Emilie har også hatt perioder med voksesmerter. Jeg har ved et par anledninger gitt paracet, men prøver heller å massere lår/legger en stund først. Det lindrer jo der og da, men.. :/

Slet mye med voksesmerter selv da jeg var liten, og helt inn i voksenlivet.. Vet hvor vondt det kan være!
 
Emilie har også hatt perioder med voksesmerter. Jeg har ved et par anledninger gitt paracet, men prøver heller å massere lår/legger en stund først. Det lindrer jo der og da, men.. :/ [I]Slet mye med voksesmerter selv da jeg var liten, og helt inn i voksenlivet.. Vet hvor vondt det kan være![/I]

det gjorde jeg også =( grusomt vondt.
 
Eldste hos oss sliter med det.
Det fungerer ikke med å massere lengre enn mens du masserer, så her får han en paracet de gangene det er smerter. Er ikke så ofte at jeg tenker det blir for mye paracet.
 
Back
Topp