Voksenopplæring med baby

Gogogo

Flørter med forumet
Hei,
har kommet inn på voksenopplæring nå(studiekompetanse). Er det lov å ha med baby? Står på venteliste for å komme inn på nettbasert så derfor lurer jeg om jeg må takke nei, eller om det går. Evt erfaringer og tips?
 
Hei,
har kommet inn på voksenopplæring nå(studiekompetanse). Er det lov å ha med baby? Står på venteliste for å komme inn på nettbasert så derfor lurer jeg om jeg må takke nei, eller om det går. Evt erfaringer og tips?

Kanskje du kan høre med studiestedet?

Men kan tenke meg at det ikke nødvendigvis er helt ideelt hverken for deg eller de andre studentene med tanke undervisningen, så det er mulig de sier nei til det rett og slett.

Har opplevd selv noen som tok med barn på forelesning på høgskolen en gang eller to. Og det gikk jo bra de få gangene det skjedde, men det var ganske forstyrrende for undervisningen altså. Så å legge opp til å gjøre det hver gang er kanskje ikke det beste.

Lykke til:)
 
Jeg har foreløpig til gode å oppleve en høgskole/universitet som tillater at man har med barna, fordi det forstyrrer samtlige studenter og forelesere. Hvis den nettbaserte undervisningen ikke har samlinger, hadde jeg heller satset på den.
Som Aaavinter sier, er det lite gunstig for deg å ha med babyen også, da det krever mye av en å studere, og enda mer å være mamma samtidig. Skoletiden bør være tid du har til å følge med og gjøre gode notater.
 
Back
Topp