Vognpose

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Har dere tenkt på hva slags vognpose dere skal ha? :)
 
Tror svigermor strikker risarosa pose..(tror hun ha startet i det skjulte).. Ellers har vi voksi pose (den med bamse) etter gutten som vil bli brukt :)
 
De risarosaposene er så søte!!! :) Heldig! Her blir det enten den snuppa hadde, men den er veldig godt brukt, eller så blir det en voksiposi med lammeskinn i ryggen og dun i overdelen. :)
 
Har veldig lyst på risarosa, men har odenwalder og voksi city. Det holder lenge:)
 
I og med at det er vinter og desember så blir det nok lammeskinnspose :)
 
Voksi urban pose har jeg. Pluss lammeskinn under. Her blir det -28 grader om vinteren, så da er det godt med varm og god pose :D
 
Vi har fremdeles voksiposen med pingvinen/bamsen på som vi var veldig fornøyd med sist. Bruker sikkert den nå også :D
 
Planlegger å kjøpe en voksi pose hvis den passer godt i vognen vi skal kjøpe :) noen som har erfaring med voksi og bugaboo buffalo?
 
Jeg har ikke aning! Der er jammen en jungel der ute blant der meste for førstegangsforeldre :p Men kanskje en voksipose?
 
Vi ønsker å kjøpe en brukt pose, så lenge den kan vaskes. Har tenkt på Voksi eller lammeskinnspose. I butikken så vi en billigere versjon av Voksi-posen, tror den het Troller eller noe sånt. Den var også fin. Men satser på å kjøpe brukt.
 
Jeg har voksi urban og selv om den har kommet godt ut i tester så blir jeg ikke fortrolig med den. Voksiposen jeg hadde for 10 år siden var mye lunere, urban'en er liksom så "rom". Og så savner jeg åpning på midten og ikke på sidene. Så jeg vil tro jeg kommer til å kjøpe ny, men vet ikke hvilken enda :)
 
Back
Topp