Vognpose til mai-baby?

Bruker nok bare lammeskinn og dyne de første månedene. Har lammeskinnspose etter storebror vi kan ta i bruk fra senhøsten av.
 
Dyne i starten, vognpose til vinteren
 
Skal bruke dyne, og ullpledd hvis nødvendig. Har kjøpt inn vognpose til høst/vinter :)
 
Noen som har erfaring med Voksi Colibri? Syns bare det ser så kjekt ut med pose i stede for dyne. Men har jo null erfaring!
 
Jeg har kjøpt Easygrow lite, sto mellom den og Colibri. Tenkte det var greit å ha i vogna, og når det begynner å bli litt kjølig til høsten. Er også førstegangs, men kjenner flere som har brukt pose fremfor dyne i vogna på vår/sommer/høst.
 
Jeg har kjøpt Easygrow lite, sto mellom den og Colibri. Tenkte det var greit å ha i vogna, og når det begynner å bli litt kjølig til høsten. Er også førstegangs, men kjenner flere som har brukt pose fremfor dyne i vogna på vår/sommer/høst.

Vi har Easygrow lite til storebror på 20 mnd, den er helt genial. Lillebror kommer til å overta den på sensommeren en gang. ☺️
 
Minene pose fra lilleprinsen.no skal vi bruke! Veldig fornøyd med den
 
Tror vi går for dyne, og de dagene det er behov for det: lammeskinn i bunn og/eller ullteppe over.

(Om man skal ha vårpose så kommer helt nye Easygrow Lite+ nå i april. ;) )
 
Går for dyne. Har trollerpose og voksipose til vinteren etter storesøster.
 
Jeg har kjøpt RisaRosa vognpose, men den er jo egentlig veldig varm..Men også veldig liten, så vet ikke hvor lenge den passer henne. Får håpe på noen kjølige kvelder så kanskje vi får brukt den litt i sommer. Har dere lammeskinn i bunn i vogna uansett vær?
 
Back
Topp