Vogn

Gullx2

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Igjen, ein tråd om vogn.

Eg har sett så Stokke Trailz og synest den er superfin, men kostar jo ein del. Deretter har eg sett på Britax next go og Britax smile 2. Eg har ein golf, så understellet kan ikkje ta så stor plass. I tillegg skal eg ha fire hjul, det må vere god demping for det blir mykje trilling i ulendt terreng. Eg har også eit krav om at det må gå å sette bilstolen på understellet. Eg synest Emmaljunga-vogn ser litt klumpete ut og har ikkje lyst på det.

Kva tenkjer du om vognene eg tenkjer på? Er dei gode? Er det andre alternativ eg bør tenkje på?
 
Hei

Dette er absolutt veldig gode alternativer. Jeg har selv hatt både Trailz og Bugaboo Buffalo i en e-Golf.

Da jeg hadde Trailzen i bagasjerommet de, så måtte jeg ta av det ene bakhjulet. Helt uproblematisl. Sittedelen fikk jeg oppå understellet og fortsatt hattehyllen på. Hadde ikke Golf da vi brukte bagen. Den hadde det vært en utfordring å få med i bagasjerommet. Den må du evt da sikre i baksetet slik at den står trygt. Dette vil nopk gjelde alle vogner.

Nye Bugaboo Fox blir veldig effektiv sammenslått. Når ma tar av hjulene blir understellet tilnærmet flatt. Jeg tror at det vil være den eneste der du kan få bag og understell i bagasjerommet. Av sikkerhetsmessige grunner er det best å plassere slike store ting i bagasjerommet.

Go Next-understellet blir vedig kompakt sammenslått og egner seg godt i de fleste bagasjerom. Sittedelen til den klappes også veldig effektivt sammen og tar liten plass. Bagen kan også enkelt foldes sammen så den blir flat. Det kan også være et godt alternativ!


Mvh,
Kaja i Barnas Hus :)
 
Back
Topp