vogn

ECB

Glad i forumet
jeg fortalte i dag til søsteren min at jeg er gravid. Hun lovte og ikke si noe til noen. Håper bare hun holder løftet sitt.
Grunnen til at jeg sa det var at hun skulle legge ut emaljunga vogna si for salg. Hun kjøpte den ny for tre år siden og den er helt strøken. Absolutt ingen feil eller skader.
Hun betalte 12000kr for den og skulle ha 6000kr. Da følte jeg at det var verdt det å si det tidlig. Jeg har brukt den vogna mye siden jeg har passet tanteungen min en del og forelsket meg i den.
6+6 i dag og jeg har allerede ordnet vogn o.0
Ville dere gjort det samme eller er jeg gal??
 
Ville gjort det samme om det var tilfellet [emoji28] alltid kjekt å starte tidlig [emoji173]️
 
  • Liker
Reactions: ECB
Godt å vite at det ikke bare er meg
 
Ville også gjort akkurat det samme!

☺️
 
  • Liker
Reactions: ECB
Absolutt ville ha gjort det samme :) og det er jo søsteren din, koselig å ha en hemmelighet sammen :)
 
  • Liker
Reactions: ECB
Absolutt ville ha gjort det samme :) og det er jo søsteren din, koselig å ha en hemmelighet sammen :)
Hun har akkurat flyttet til nytt hus å holder på med å pakke ut. Hun sendte meg nettopp snap med bilde av to babytepper hun arvet etter mine barn og spurte om jeg ville ha dem tilbake <3
 
Overhodet ikke gal! Veldig smart og fornuftig tenker jeg vi sier! :)
Koselig å dele hemmeligheten med søsteren din, da! :D
 
  • Liker
Reactions: ECB
Har allerede kjøpt en helt ny vogn jeg, å kjøpt litt klær [emoji85] denne gangen ble det en emmaljunga nxt90 [emoji7]
 
Har allerede kjøpt en helt ny vogn jeg, å kjøpt litt klær [emoji85] denne gangen ble det en emmaljunga nxt90 [emoji7]
Vet ikke hvilken emmaljunga det er den jeg skal ha. Er med bag og sportsdel hver for seg.
 
Storesøster hadde en babyjogger city elite sportsvogn når hun var liten. Den har vi enda, så planen er å bare kjøpe baggen til. Så sån sett har vi også vognen på plass allerede :p
 
Synes også det var smart gjort. Emmaljungane forsvinner fort fra markedene og holder seg som regel i pris, spes di litt med spesielle :)

Selv har jeg bugaboo donkey søskenvogn som jeg tenkte å selge i Januar, da den er 1 år gammel. Men nei, tror jeg trenger den en stund til :p
 
Haha, jeg hadde lett gjort det samme! Ser litt irritert på alle black friday tilbudene jeg ikke får benyttet meg av.. litt tidlig å shoppe masse babystæsj i uke 6 [emoji85]
 
Haha, jeg hadde lett gjort det samme! Ser litt irritert på alle black friday tilbudene jeg ikke får benyttet meg av.. litt tidlig å shoppe masse babystæsj i uke 6 [emoji85]
Alle black friday tilbudene og alle salgene i romjula og i januar.
 
Syntes det var veldig lurt av deg å kjøpe vogna til søstera di :happy:

Vi har kjøpt bilsete til største og spira var pakketilbud og vi trengte nytt sete til vorende storesøster så da kjørte vi på :p Ellers har vi det meste lett tilgjengelig :) blir nok minimalt med nye klær her :)
 
Ja, på nyåret har det gått 12 uker. Da er det vel innafor? [emoji15][emoji6]
Jeg blir å begynne å strikke litt småting når jeg er passert 12 uker. Har noen ting jeg vet jeg vil ha i nøytrale farger. Blir å vente med å kjøpe klær å slikt til jeg vet kjønnet.
 
Back
Topp