Vogn

3blir4idesember

Forelsket i forumet
Julegavene 2019
Dere som har kjøpt ny vogn, betalte dere når dere bestilte den eller når den kommer ferdig levert til butikken? :)
 
Betalte den når vi hentet den :)
 
Har ikke bestilt/kjøpt den enda, men har fått vite av butikken at den betales når den hentes :)
 
Eg betalte når vi bestilte :) hadde fått penger i kontanter så va greit å bare bli kvitt det ;-)
 
Vi bestilte fra Sverige og måtte betale et depositum på 1000kr da vi la inn bestillingen og så betalte vi resten når vognen kom :)
 
Måtte betale 10% depositum (emmaljunga), men betalte alt. Orket ikke ta pengesorger rett før hun kom :)
 
Vi betaler vognen i avdrag :)
 
Vi kunne velge hva vi ville gjøre... Betalte inn et depositum og skal betale resten når vi henter vognen... Litt greit å dele opp et så stort beløp, føles liksom ikke så mye ut da:)
 
Når den kommer :)
 
Betalte depositum på 1500 kr og resten da jeg hentet vogna.
 
Er det lang leveringstid på vogner? Ca?

Spørs helt hvilken vogn og hvilken butikk :p Det er ingenting om butikken har det de skal inne/på lager. Kan være opp til 8-10 uker om de ikke har fikk vi forespeilet. Jeg bestilte på komplett og jollyroom, og da ble det sendt samme dag og dagen etter, tipper det samme gjelder de fleste nettbutikker :)
 
Spørs helt hvilken vogn og hvilken butikk :p Det er ingenting om butikken har det de skal inne/på lager. Kan være opp til 8-10 uker om de ikke har fikk vi forespeilet. Jeg bestilte på komplett og jollyroom, og da ble det sendt samme dag og dagen etter, tipper det samme gjelder de fleste nettbutikker :)

Ok takk :) greit å bestemme seg for vogn snart da vel, tida går jo så fort!!!
 
Back
Topp