Vogn

Helt ny på dette. Hvilke merker er mest aktuelle da; 4 hjul, må tåle terreng/snø etc, men ikke være super-tung og baksete. Lett å manøvrere og lett å pakke sammen. Emmaljunga, brio noen flere?

Simo :)kjøpte ei brukte baby care (litt usikker på hvordan de skrives) var kanon fornøyde med den på vinteren (har ei fra des) men når eg sko over fra beggen så er jeg mest fornøyd og kan bruke simo vognen lengre en emmaljunga å den synes ikke jeg er like go
 
Jeg har Emmaljunga Mondial marine som er nydelig flott, men som bare ble brukt i 7mnd. Stor og tung, men hadde kanskje vært bedre med svinghjul. Jeg kjøpte så Babyjogger City Elite som jeg bare elsker. Robuste hjul, bred og stabil, og lett å klappe sammen. Kommer til å kjøpe bag til den, men vil nok bruke Emmaljungaen noe også. Klarer ikke tanken på å selge den og synest den "flottere" til nyfødt baby. :p
 
Helt ny på dette. Hvilke merker er mest aktuelle da; 4 hjul, må tåle terreng/snø etc, men ikke være super-tung og baksete. Lett å manøvrere og lett å pakke sammen. Emmaljunga, brio noen flere?
Har kjøpt Emmaljunga mondial duo , med luft hjul som kan svinges og låses , stabil vogn og lett å trille :)
 
Her blir det brio happy denne gang. Hadde emmaljunga men selene i sportsvogna ble fort altfor korte med og uten vinterpose!
Skuffende:yuck:
 
Vi kjøpte vogn i går, på sparket! Var ute i butikkene for å se på ulike vogner, men jeg hadde allerede bestemt meg. Når vogna da lå ute på Finn, var det bare løp og kjøp:) Det ble en Emmaljunga mondial duo, 2014-modell, i grå leatherette. Den er lite og meget pent brukt, så god som ny. I dag er den rengjort og pusset på etter alle kunstens regler av mannen og meg. Så koselig:) Den lå ute til 8500 med stelleveske, og det var dyrt.., fikk prutet den ned til 7000 - og vi er super fornøyde! ImageUploadedByBV Forum1433074365.766149.jpg
 
Back
Topp