VM-2018

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Hvem følger med??

Jeg følger med, skal bli bedre og følge med for gubbens skyld prøve å se om jeg kan finne no interesse
 
Jeg prøver også å engasjere meg for gubbens skyld :D

Han har satt opp liste over alle kampene og lagt frem en tusjmarkør med beskjed om at jeg får finne meg et lag å heie på og markere kampene jeg vil se :laughing005
Hva gjør man ikke for kjærligheten?
 
Følger med på alt jeg kan.
Vi har tom tippekonkurranse mellom leger, sykepleiere og fysioterapeuter hvor jeg jobber.
 
Hater VM. Men må prøve å engasjere meg litt for sambo sin del da :p
 
Tja, følger litt med. Men siden hverken Nederland (hjemlandet mitt) eller Norge er med, er det ikke så nøye hvem som vinner. Belgia hadde vært gøy. Eller England.
 
Jeg prøver også å engasjere meg for gubbens skyld :D

Han har satt opp liste over alle kampene og lagt frem en tusjmarkør med beskjed om at jeg får finne meg et lag å heie på og markere kampene jeg vil se :laughing005
Hva gjør man ikke for kjærligheten?
Her har jeg joina opp med vm-manager på NRK.no laget egent team. For å kunne følge med flere lag:p
 
Jeg takker personen i skyene for at min mann ikke har et snev av interesse for fotball. :smiley-angelic001
 
Vi så åpningskampen i går, og jeg ble sittende å se den slutten da mannen la minste, så må vel si ja ;) men må ikke se, og hadde vært enda mer engasjert hvis Norge var med. Klarer liksom ikke å heie skikkelig på et annet tilfeldig lag. Men heiet forsåvidt på Island etterhvert i em. Jeg liker å se gode fotballkamper, men kan lett skru av de kjedelige.
 
Haha vanskelig ja. Men Norge er god på mange idretter. FOTBALL er ikke en av dem[emoji23][emoji23]
Vi så åpningskampen i går, og jeg ble sittende å se den slutten da mannen la minste, så må vel si ja ;) men må ikke se, og hadde vært enda mer engasjert hvis Norge var med. Klarer liksom ikke å heie skikkelig på et annet tilfeldig lag. Men heiet forsåvidt på Island etterhvert i em. Jeg liker å se gode fotballkamper, men kan lett skru av de kjedelige.
 
Ikke sjans! Men så lenge mannen ikke lar det gå ut over ungenes leggetid eller sosiale begivenheter så går det bra at han følger med.
 
Jeg har tenkt å følge med så mye jeg får til :) er mest spennende når de er ferdige med gruppespillet synes jeg da. Mannen finnes ikke fotballinteressert så han sitter gledelig å spiller data mens jeg ser kamp ;)
 
Følger ikke med, men ser gjerne det jeg får tid til hvis jeg likevel er foran TV :p
 
Vi sitter nå her med Portugal-Spania på skjermen. Mannen liker å følge med mens jeg prøver å bli litt engasjert av han. :p
 
Takk gud for at mannen virkelig ikke interesserer seg for det, så jeg slipper å både se- og høre. ☺️
 
Følger ikke med og har heldigvis en mann som ikke finnes sportsinteressert [emoji1] Tror seriøst ikke jeg hadde takla det. Måtte ihvertfall hatt større hus da [emoji23][emoji23]
 
Back
Topp