Vite/ikke vite kjønn

Tror nesten det blir flere spm om man vet kjønn. Folk har gjerne flere meninger om det synes jeg....Da jeg sa jeg ikke visste kjønnet sa folk bare ånei, at du klarer å la være! Og så var det ikke mye mer snakk om det:)
2 stk på jobben fikk vite på flere UL at de ventet jente. Ut kom en gutt. Jeg er mere redd for at dét skal skje enn at en magefølelse evt ikke stemmer;)
Begynner nesten å overtale meg selv her til å ikke vite denne gangen heller, hehe:) Det viktigste er til syvende og sist at man tar et valg man selv er fornøyd med:) Er jo deres barn og graviditet:)

Jeg er sikkert bare farget av at to av mine svigerinner (på både min og hans side) ikke ville vite det, og at de har opplevd mye "mas" og spørsmål om hvorfor, i tillegg til at alle skal tippe kjønn basert på mageform osv. Jeg hadde håpet at når jeg sier "ja, det blir en gutt/jente", så sier folk "ok" også er vi ferdig med det :p
 
Jeg vil vite det :) synes det er greit når jeg skal tenke på navn... I tillegg har jeg en gutt fra før som absolutt ønsker seg lillesøster... Så er greit å forberede han om det ikke er jente ;) slipper megaskuffelsen etter fødsel :p han tror jo vi kan bestemme kjønn regner jeg med :D
 
her skal vi definitivt vite om vi kan:happy119 såååå spent!
 
Dilemmaet mitt fortsetter.
Virket som mannen ble litt grinete på meg nå, da jeg nevnte igjen at jeg ikke har lyst til å vite :confused:

Ble nevnt i dag siden jeg fikk inkalling til oul :)
 
Dilemmaet mitt fortsetter.
Virket som mannen ble litt grinete på meg nå, da jeg nevnte igjen at jeg ikke har lyst til å vite :confused:

Ble nevnt i dag siden jeg fikk inkalling til oul :)

Du får si at neste gang kan dere vite? Hva med at han vet å ikke du? Klarer han det?
 
Du får si at neste gang kan dere vite? Hva med at han vet å ikke du? Klarer han det?

Har sagt det, men han er visst ikke enig :confused: han tror det blir vanskelig å knytte seg til barnet om han ikke vet hva det er.

Han klarer nok ikke det nei, og det sa han selv og da jeg spurte :p
Har jo fortsatt 5 uker på oss, men de går brått veldig fort og :eek:
 
Har sagt det, men han er visst ikke enig :confused: han tror det blir vanskelig å knytte seg til barnet om han ikke vet hva det er.

Han klarer nok ikke det nei, og det sa han selv og da jeg spurte :p
Har jo fortsatt 5 uker på oss, men de går brått veldig fort og :eek:

Dere må no bli enige på 5 uker :p du får si at er det ikke viktigst å se at alt står vell til? Å at det er jo ikke sikkert de kan se det helt sikkert?

Han knytter seg til barnet uansett ;) bare vent til han får begynne å kjenne spark :)
 
Dere må no bli enige på 5 uker :p du får si at er det ikke viktigst å se at alt står vell til? Å at det er jo ikke sikkert de kan se det helt sikkert?

Han knytter seg til barnet uansett ;) bare vent til han får begynne å kjenne spark :)

Har sagt alt det der :p
Og han forstår jo at de kan ta feil og at det er en mulighet for at vi ikke ser det.
Skal la han tenke litt til på det før jeg nevner det igjen :) men det er det med sparkene jeg tenker og. Jeg føler ikke stor tilknytning enda jeg heller, men tenker det kommer når jeg kjenner bevegelse :)
 
Dilemmaet mitt fortsetter.
Virket som mannen ble litt grinete på meg nå, da jeg nevnte igjen at jeg ikke har lyst til å vite :confused:

Ble nevnt i dag siden jeg fikk inkalling til oul :)
Vel, da hadde jeg bare nevnt at det er du som skal føde dette barnet så da synes jeg det du mener burde veie litt mer:p I værste fall får dere trekke om det!
 
Vel, da hadde jeg bare nevnt at det er du som skal føde dette barnet så da synes jeg det du mener burde veie litt mer:p I værste fall får dere trekke om det!

Om det dukker opp noe på jobb så han ikke kan bli med så er det jo opp til meg...hehe :p
Får vel la ham tenke litt til på det, men jeg stemmer for "age before beauty" ;)
 
Back
Topp