Vises det at dere er gravide?

Det synes ikke på meg, det er bare ei utenom sjefen som vet det og hun lurte på om jeg ikke snart skulle få mage :p men jeg har gått opp i vekt men ikke noe typisk mage. Men sånn var jeg sist og la mye på meg i starten og så kom magen og vekta roet seg ned...
 
Magen er blitt kjempe stor!! Er like stor nå (17+4), som jeg var rundt uke 30 med nr 2:eek: Har sammenlignet på bilder.... Lurer på hvordan i alle dager dette skal gå:confused: Er så stor at jeg lurer veldig på om det befinner seg mer enn en baby i magen. Skal på oul på fredag så da får vi ihvertfall vite. Hørte bare en hjertelyd i uke 10, men jordmor leitet jo ikke akkurat etter flere heller...
 
Synes ikke så veldig her, men merkes på buksene ;) glad for tights!!!:joyful:
 
Jeg er uke 17, og det synes ganske godt på meg..:) gjør ingenting for å skjule det heller, vi gjorde det offentlig uke 12 :)
 
Ses best på puppene foreløpig. Ser en liten kul når jeg ikke har klær på, men går sjelden naken ute blant folk ;) Har ikke fortalt det til utvidet krets enda (kun få venner, nærmeste familie og sjefen), og ingen har spurt enda. Lurer på om jeg skal gjøre et forsøk; hvor lenge kan jeg gå gravid før folk spør ;)
 
Uke 16 og ikke antydning til kul:( med mindre jeg er oppblåst:p er fortsatt et par kg under startvekt da, så det kan jo være derfor:)
 
Er 15+6 og synes jeg har fått kjempe mye mage. Har ikke gådd opp mye i vekt,men føler meg kjempe svær! Med førstemann kom magen kjempe seint,og jeg husker jeg var nervøs for at den vokste så seint.
Er vell kanskje vanlig at man får mage fortere med nr 2?
Akkurat samme her.. Flodheststørrelse her føles det ut som. Men bare gått opp 0,5 kg :eek:
 
Jeg fikk høre av ei dame på jobben i dag at jeg hadde lagt på meg litt :p Var egentlig bare oppblåst, lol.
 
er 14+3 og vises ikke. er 2.gangs. har en del på magen fra før,så vil vel ta ekstra tid da... baby er hvertfall godt polstret!
 
Synes magen har vokst mye de siste 2-3 ukene. Ser det veldig godt selv, men ingen uvitende som har turt å kommentere det enda;)
 
Er 17 uker i dag og det er andre gang jeg er gravid. Det kom mye mage veldig fort denne gangen så jeg klarer ikke skjule det. Er bare koselig det :)
 
Har gått å ventet på magen siden jeg er andregangs, men ikke stort å skryte av enda, 15+6. Er en liten kul nederst på magen, men den skjules lett med klær.
 
Kul her og. føler meg mest tjukk :p hadde relativ flat mage etter vektnedgang før graviditeten, men den poppa fort ut. så nå i uke 14 kan jeg ikke gå i de vanlige genserne mine lengre :p Gått over til litt romligere gensre for magen og puppene eser jo utover :p
 
Det har begynt å vises på meg :)
Ei venninne kommenterte det i går og jeg har vansker med å skjule den.
Er uke 17+3 og buksene mine er vonde å ha på, så jeg går mest i joggebukser :p
Puppene har også vokst utrolig mye! Jeg gikk fra A til D på to måneder og de vokser enda..
Grusomme voksesmerter :/
 
Er 18 uker her, magen har blitt større. Men fremmede tror nok bare jeg er tykk. Gleder meg til jeg får skikkelig gravidmage. Jeg måtte fortelle om graviditeten på jobb i uke 6...siden jeg jobber med anestesi og røntgen.
 
:);)Her har det skjedd mye den siste uka! Plutselig så gikk jeg fra å se halv feit ut til å få en kul på magen! Kjent mye liv og denne veka! Så fra uke 16-17 har vært en fin fin uke for meg!
 
Back
Topp