Vise fram mage?

Prøver å skjule den ute blant folk siden jeg ikke har sagt det på jobben enda. Men sammen med familie så er jeg ikke så nøye[emoji4]
 
Gjør ikke noe spesielt for å skjule den, men er ikke så mye å vise frem ennå, men litt syns jeg det har begynt å bli :) Gleder meg til å få mer mage. Bare veldig glad for magen og blir nok første og siste gang så jeg skal på ingen måte skjule den.
 
Prøver å sjule magen, men det er bare fordi den ser ut som en lubben mage, gleder meg til ordentlig fin gravidkul [emoji173]
 
Jeg har ikke fått surra meg til å kjøpe topper til gravide enda, så t-skjortene mine sitter som pølseskinn over magen... levner liten tvil om hva som foregår! [emoji85][emoji23]
 
Prøver ikke å sjule. Men viser ikke frem helt enda heller.
Nå begynner det tydeligvis å bli vanskelig å ikke se magen også da ei i barnehagen forsiktig spurte meg i går om det stemte, så ser hun på magen min.
Endelig fått sendt en mail til arbeidsgiver også. Så nå er det ute. Og det gjør ikke noe om det vises heller [emoji6]
Bruker fremdeles mine vanlige t-skjorter og topper med strech så de sitter jo stramt over kula [emoji173]
 
Har ikke begynt å vise den frem enda men det er egentlig mest fordi det foreløpig bare ser ut som jeg har lagt på meg rundt magen:p
Gleder meg til å vise den frem og tror/håper det ikke er så lenge til det bli en mer tydelig gravidmage :)
 
Har begynt å vise den frem litt. Først var det mye luft der. Og klarte ikke å skjule den. Nå er lufta borte og det står igjen babykul. Ikke kjempestor, men en liten en. Og den vises frem noen dager og andre ikke. Spørs bare litt på form, vær og klær som passer[emoji23]
 
Nå har jeg fått en ganske fin kul, og de fleste rundt meg vet det, så da er det ikke farlig med å skjule den. Fremhever den ikke, men må ha veldig store klær for at den ikke skal vises!
 
Skjuler så godt jeg kan til tross for at arbeidsgiver, venner og familie vet det. Jeg klarer bare ikke å synes at gravidmage er noe fint:/
 
Nå har jeg fått en ganske fin kul, og de fleste rundt meg vet det, så da er det ikke farlig med å skjule den. Fremhever den ikke, men må ha veldig store klær for at den ikke skal vises!
Samme her:) for meg at det vært bedre å "fremheve", for ellers ser jeg bare tykk ut. Magen stikker liksom ut.
 
Her er det comfort som gjelder, hvilket betyr mammajeans eller kjole på jobb. Orker ikke å prøve å skjule, og jeg er vel en av de som elsker å være gravid;) DIGG å slippe å tenke på å se slank ut hele tiden:cool:
 
Back
Topp