Vis meg ka du har på pinnane...

Så fin... [emoji7] håpe du snart kan strikke igjen då!

Takk! Håper også det. Mulig jeg prøver meg på noe på tykke pinner og uten mønster sånn i mellomtiden, kanskje jeg får det til da. :p
 
Har IKKE strikke genet dessverre, men har ei flink/snill Svigermor som tar bestilling. Og som i tillegg plutselig sender uventa flotte strikkegaver i posten :D
Takk o lov for det :p
 
Jeg holder på med en Anker’s jakke til meg selv, men har strikket lite i det siste... Må få oppfarta så jeg kan begynne med babytøy :)
 

Vedlegg

  • D21C6E49-1F1F-432A-9B17-B4E4E857D3B0.jpeg
    D21C6E49-1F1F-432A-9B17-B4E4E857D3B0.jpeg
    151,6 KB · Visninger: 64
32ec7042a83559457852b16336ea25a8.jpg

Genser til niesa i julegave. Deretter blir det babyteppe[emoji173]️
 
Jeg tenkte å handle garn i morgen på Black Friday... Hva slags garn bruker dere til sommermånedene? Ull eller bomull?
 
Jeg tenkte å handle garn i morgen på Black Friday... Hva slags garn bruker dere til sommermånedene? Ull eller bomull?

Eg e mest glad i ull eller en blanding av ull/bomull... [emoji6] bruka aldri rein bomull! [emoji85]
 
Jeg strikker ei gul "lekebukse" fra klompelompe til frøkna. Strikker i cotton merino fra drops.
 
Jeg strikker en snøløvsgenser eller hva den heter, bærer preg av at det er det første jeg strikker. Haha. Men så stolt
 
Mitt første strikkeprosjekt annen en sitteunderlag og et halvt skjerf.
 
Jeg har så veldig lyst til å (få noen andre til) strikke babyteppe prinsesse Diana brukte til barna sine, men jeg finner ikke oppskriften.. Er det noen som tilfeldigvis har denne eller vet hvor den kan kjøpes?
 
Helt nybegynner på strikking men nestingen har begynt å krible og da var strikkeønsket stort. Så da er jeg i gang med Mor Signes babyteppe, bare rettstrikk på store pinner med alpakka soft, super mykt [emoji7] Fint blir det også [emoji1]
 
Back
Topp