Vis meg ditt stellebord!

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Vi holder på å innrede for tiden og ser etter løsninger på badet for lagring som også kan brukes til stellebord.
Er usikre på om vi ordner oss en kommode eller sjekk for så å ha ekstra forlenger slik at det blir stelletopp, eller kjøpe oss stellebord.. hvordan har dere gjort det?
Vi har middels stort bad og ca 1,3m å gå på i bredden :cat:
 
Håper du får noen gose tips. Vi gar kun en ator åpen hylle under vårt. Vil ha bokaer som er vaskbare, og gjerne med lokk, slik at ting ikke samler så mye støv. Men vil ikke ha sånne standardoppbevaringskasser fra f.eks Europris eller Ikea heller
 
Ikke organisert stellebordet (eller satt det opp forøvrig, kun prøvd ut). Vi har knøttlite bad vi også, langt men smalt. Fikk presset inn mindre stellebordet sniglar til IKEA.

8EFBA546-460A-4165-966F-C9B389F84D9C.jpeg

Blir kurver i hyllen under til diverse, samt at jeg kjøper en plasteske (tror Biltema har sånn avlang og kort) for å ha under stellebordet der vi kan ha alt av ekstra bleier, kluter, kremer og annet diverse. Har ikke varme på gulvet så trenger ikke tenke på det.
 
Ikke organisert stellebordet (eller satt det opp forøvrig, kun prøvd ut). Vi har knøttlite bad vi også, langt men smalt. Fikk presset inn mindre stellebordet sniglar til IKEA.

Vis vedlegget 245242

Blir kurver i hyllen under til diverse, samt at jeg kjøper en plasteske (tror Biltema har sånn avlang og kort) for å ha under stellebordet der vi kan ha alt av ekstra bleier, kluter, kremer og annet diverse. Har ikke varme på gulvet så trenger ikke tenke på det.
Føler du at den er stødig nok?

Fornøyd med stellematten?? Vurderer å kjøpe den selv :)
Lurer jeg også på, har siklet på den :cool:
 
Har bare den oppblåsbaremadrassen fra Ikea oppå vaskemaskinen :)
 
Føler du at den er stødig nok?


Lurer jeg også på, har siklet på den :cool:

Føler den er veldig grei :) Må stramme skruene litt etter transport, men tror det blir bra!
 
Hvor høye bein satt dere på å hvordan satt dere dem på?:) vurdere selv malmkommode mn usikker på om den blir hakke lav så da e jo bein genialt
Vi har en Malmkommode med fire skuffer, men er høye begge to (172 og 180) så tror det blir akkurat passe høyde her. Stellepute med antiskli oppå der igjen.
 
Jeg har pusset opp en gammel kommode og satt inntil veggen. Den var litt smal så jeg kjøpte vegghengt stellebord til å henge på veggen over. Da har jeg tre hyller i den vegghengte også stor plass bortover oppå kommoden, samt 4 skuffer til diverse utstyr veldig fornøyd med måten vi valgte å løse det på. Vi har veldig lite bad, så måtte ha det inne på barnerommet. Men har ordnet så det er vann i en bolle der inne. I tillegg er det høye kanter på stellebordet som gjør at jeg føler meg tryggere
 
Back
Topp