Vis barnet ditt forteller det er

Helt ærlig, så hadde jeg måtte svelge noen kameler!

Men har barna det bra, og er lykkelige..så er det det viktigste! :) jeg må bare vennes til situasjonen :p
 
Helt ærlig, så hadde jeg måtte svelge noen kameler!

Men har barna det bra, og er lykkelige..så er det det viktigste! :) jeg må bare vennes til situasjonen :p
Samme her.
 
Tenker at jeg ville elsket barnet mitt like høyt uansett legning!
 
Reagerer på samme måte som om barnet er heterofil, legning har ingenting å si for meg.
 
Jeg hadde tenkt at det var fint han sto frem og ville elsket han like mye
 
Jeg tror faktisk ikke jeg ville gjort noen big deal utav det. Spiller det noen rolle da?
Ser for meg at svaret mitt ville vært et smil og en ok, ikke noe mer.

Selvfølgelig, man ønsker at barnet skal få det så enkelt som mulig, og homofil legning er ikke nødvendigvis den letteste situasjonen å være i. Men det kan man heller ikke endre. Da blir en forelders oppgave å være en ekstra støtte, hvis det blir behov for det.
Enig med deg! Jeg håper vi kommer dit en dag at slike tråder som dette blir sett på med undring. For hvorfor skal legning bety noe?
 
Tenker at det er et umulig spørsmål å svare på før en står der selv... Har ingenting imot homofile og tenker i utgangspunktet at jeg ville taklet det fint men det er alltid noe helt annet når det gjelder sitt eget barn...
 
Jeg tenker at jeg er glad jeg har døtre, på d viset så er det enklere for dem å få barn når den tid kommer enn om jeg hadde sønner.
 
Det er helt i orden vennen. Vi er glade i deg uansett hvilket kjønn du forelsker deg i. Så lenge den personen er god mot deg spiller det ingen rolle. :)
 
Back
Topp