Vinterdress

Tuvix

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsmellows-15
Tenkte jeg skulle skaffe en vinterdress til Flemming, sånn at han også kan være ute å leke I snøen. Men lurer veldig på hva jeg skal velge til han. Så, hva slags vinterdress har dere?
 
Jeg kjøpte en brukt Reimatec dress :) fulgte med fotposer :) kjøpte på kjøp og slagside på Facebook til 200kr så det var veldig greit, superfornøyd med den :)
 
Det er vell bare å kjøpe det man finner tenker eg. Vokser så fort ut av det og lenge leker de allikevel ikke ute. Vi ha reima skoposer og en bobledress vi kjøpte i Sverige xD
 
Ja, når de er så små tenker jeg og at det egentlig ikke er så farlig hvilken dress det er bare den kjennes varm ut :) Vi fikk dress og skoposer i gave av mormor :) Husker ikke merket på dressen, men skoposene er stonz. Har også kjøpt en litt større brukt for en 50-lapp. Merket på den er Friends som er coop sitt merke.
 
Jeg er super fornøyd med reimatec, men har ikke fått tak I noe rimelig til frøkna nå, så har en I fra Cubus. Men som di sier over, di leker jo ikke mye I snøen når di er så små, så en god ulldress under utedressen vil nok jeg heller brukt penger på enn en altfor dyr utedress :)
 
Har bare kjøpt en brukt dress. Friends. Det er ikke et merke som kommer spesielt godt ut i test, og ville ikke kjøpt det til større barn, men det er ikke nødvendig med det beste til de aller minste. Denne dressen er myk og varm, og det er godt nok enn så lenge.

Fra ett års alder har vi Reima tec fra før, etter storebror. Den er super. :)
 
Har bare kjøpt en brukt dress. Friends. Det er ikke et merke som kommer spesielt godt ut i test, og ville ikke kjøpt det til større barn, men det er ikke nødvendig med det beste til de aller minste. Denne dressen er myk og varm, og det er godt nok enn så lenge.

Fra ett års alder har vi Reima tec fra før, etter storebror. Den er super. :)
Har faktisk lest en test hvor coop sin Friends dress vant over flere dyre merker så godt mulig du har gjort et godt kjøp ;)
 
Har bare kjøpt en brukt dress. Friends. Det er ikke et merke som kommer spesielt godt ut i test, og ville ikke kjøpt det til større barn, men det er ikke nødvendig med det beste til de aller minste. Denne dressen er myk og varm, og det er godt nok enn så lenge.

Fra ett års alder har vi Reima tec fra før, etter storebror. Den er super. :)

Coops friend dress har kommet veldig godt ut i tester flere år på rad, og vært testvinner flere ganger også.
 
Nå har vi en brukt fra Cubus. Har kjøpt en fra Polarn O Pyret i str 74/80 (hun bruker 68 og 74 nå), men den var aalt for stor. Satser på at den passer til hun begynner i barnehagen i februar. Hadde ikke kommet til å kjøpt en dyr dress til henne ennå om det ikke var for at vi fikk 50 % rabatt på den.
 
Back
Topp