Vinter!!!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
I dag har jeg skjønt at vinteren snart er her :p

Var null grader i morges :-o

Og storebror stakkars har jo hverken vinterjakke, dress eller sko :p
Såvidt han har ullundertøy.

Frøkna er litt bedre stilt siden jeg fikk tak i en dress, hun hadde sko (som passer nå med tynne ullsokker i) og hun arver en jakke etter storebror. Hun har også bittelitt ulltøy.

Så etter osteopattimen fortet jeg meg ned på kappahl og fikk kjøpt både dress og jakke til storebror og votter til dem begge.

Jeg har vært veldig fornøyd med kaxs proxtec-serien i overtrekkstøyet til kappahl, og håper vinterserien er like god. Den har kommet godt ut i test før. Men tror ikke den ble testet i år?

Og heldigvis var det medlemsrabatt, så jeg har nå fått jakke, dress og to par votter til 1229,-.
Spart over 500,- på det :-D

Er dere i rute med klær og utstyr???
 
Her var det minus 2:( Jeg er ikke klar for vinteren, men har vel det meste på plass. Dress, sko, jakker er i hus. Kunne trengt litt mer ulltøy og jeg venter på hjemmestrikk :)
Synes det er vanskelig med klær nå, iskaldt på morgen, men sol og "14" grader på dagen :eek:
 
Her var det minus 2:( Jeg er ikke klar for vinteren, men har vel det meste på plass. Dress, sko, jakker er i hus. Kunne trengt litt mer ulltøy og jeg venter på hjemmestrikk :)
Synes det er vanskelig med klær nå, iskaldt på morgen, men sol og "14" grader på dagen :eek:
Ja det er en vanskelig tid.
Ikke lett å kle på.

Her fikk de på seg stilongs for første gang i dag
 
Her var det -1 når jeg la meg i natt. Måtte ut å hente vogna på trappa for å ikke få jordslag på den. Så glad vi har alt til vinteren nå. Mangler bare lillebror men han kommer ikke før i januar.
 
Her kjøpte jeg det meste på salg i august og september :)
 
Ja, er i rute. Håper vi kan drøye litt til med å ta det i bruk da:)
 
Ja alt er kjøpt inn på salg tidligere i år:)
Dvs dookboot ble kjøpt forrige uke og ordentlige vintersko drøyer jeg litt til med:)
 
-5 her kl 7.... Brr. Nå er det 11 :)
Ja, fikk kjøpt et sett til med ulltøy i går. Men de har masse ull. Tynt og tykk. Og dresser,luer og støvler :)
 
Ja. Er i rute. Pluggen på 15 mnd har to vinterdresser, en vinterjakke, 3 par vintersko, masse votter, luer og vanter og MASSE ull.
 
Har fôret parkdress og noe ull. Skal kjøpe vintersko i dag. Avventer vinterdress til jeg evnt ser behovet. Har knapt vært minusgrader de siste to årene.
 
Back
Topp