Vinglass

En tråd i 'Generelt' startet av *Queen*, 25 Jun 2010.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. *Queen* Elsker forumet

Jeg har så utrolig lyst på STORE vin glass :) Men har ikke funnet noen som svarer til mine forventninger :)

Så derfor lurer jeg på om det er noen som har en serie og anbefale?
  2. FancyPants Forumet er livet

Jeg kjøper bare de store på Ikea. Lommeboka mi tåler det hvis de knuses.[8D][:D]
  3. Hæks Elsker forumet Augustmødrene 2014

Jeg har store Duka rødvinsglass[:)]
  4. Kittekat Forumet er livet

Vi har de store fra Ikea.. Får jo plass til en halv vinflaske i dem, omtrent.[8D]
  5. Rebecca85 Forumet er livet VIP

Var på glassmagasinet igår og fant store vinglass fra Hadeland, var 56cl eller noe sånt[:)] det er halv pris og det var 160,- ca da..så skal du ha de er det greit å passe på nå[:D]
  6. *Queen* Elsker forumet

Duka sine var svære :) helt perfekt :) har de hvitvin og ? var vanskelig å finne noe spesielt på google om de:)

Hvor selges de ?

Har ikke ikea her:) Kan godt ha noen glass som jeg må tørke en tåre for om jeg knuser det :)
  7. *Queen* Elsker forumet

ORIGINAL: Rebecca85

Var på glassmagasinet igår og fant store vinglass fra Hadeland, var 56cl eller noe sånt[:)] det er halv pris og det var 160,- ca da..så skal du ha de er det greit å passe på nå[:D]

hva heter de ?
  8. Rebecca85 Forumet er livet VIP

ORIGINAL: Emsn

hva heter de ?

SI det.. bakpå esken står en lapp med: Design av cecilie Moi Sindum
    Sentimento
    Vulcano
    Stor vin
    80cl

Trodde det var 56[8D] det er vel 8 dl det da eller? hehe..STORE er de [:D] full pris er jo over 300 så ikke dumt å passe på nå[:)]
  9. Rebecca85 Forumet er livet VIP

10. *Queen* Elsker forumet

hva heter de ?

Sentimento
    Vulcano
    Stor vin
    80cl

Trodde det var 56[8D] det er vel 8 dl det da eller? hehe..STORE er de [:D] full pris er jo over 300 så ikke dumt å passe på nå[:)]

fant dem på hadelands nettside.. :) tror det blir en tur på glassmagasinet i dag og vin ti kvelds:)
  11. Rebecca85 Forumet er livet VIP

hva heter de ?

Sentimento
    Vulcano
    Stor vin
    80cl

fant dem på hadelands nettside.. :) tror det blir en tur på glassmagasinet i dag og vin ti kvelds:)

Likte de kjempe godt [:D]

Har 2 flasker vin og glass som venter på meg, bare lillebror kommer ut[8D]
  12. *Queen* Elsker forumet

Nei er heller ikke så avansert vinsmaker så er ikke så nøye for min del :) bare de er store å fine så er jeg fornøyd :D

Ja du har vell enda noen uker igjen til det blir vin på deg [:)]
  13. TouchOfVanilla Glad i forumet

sentimento sine store rødvinsglass [:)]
  14. Rebecca85 Forumet er livet VIP

Nei er heller ikke så avansert vinsmaker så er ikke så nøye for min del :) bare de er store å fine så er jeg fornøyd :D

Ja du har vell enda noen uker igjen til det blir vin på deg [:)]

Viktigste er at de er fine og stoooore [:D]

13 dager til ks og kanskje vente noen uker etter det også da[8D]
  15. Catski Forumet er livet

Villeroy & bosch
  16. Mamsen t gullungan Forelsket i forumet

Jeg fant store fine vinglass på Søstrene Grene! De kostet 23 kr per stykk[:D]
    Skal kjøpe å ha på hytta! [:D]
  17. LilleLavendel Forumet er livet

holmeaard sine cabernet er store!:)
  18. Brødhuet Forumet er livet Mailykke <3

Disse har vi også[:)]
  19. Fru Seigdame Elsker forumet

Vi har schwære rødvinsglass fra Rosendahl.
  20. *Queen* Elsker forumet

Ble faktisk odysse? :P fra hadeland :)

De var helt tomme for alt annet :) Var en meget tom butikk her ja :P
    Men det gjorde ingenting de var store fine :) takk for alle tips :D

Del denne siden