Vinglass

*Queen*

Elsker forumet
Jeg har så utrolig lyst på STORE vin glass :) Men har ikke funnet noen som svarer til mine forventninger :)

Så derfor lurer jeg på om det er noen som har en serie og anbefale?
 
Vi har de store fra Ikea.. Får jo plass til en halv vinflaske i dem, omtrent.[8D]
 
Var på glassmagasinet igår og fant store vinglass fra Hadeland, var 56cl eller noe sånt[:)] det er halv pris og det var 160,- ca da..så skal du ha de er det greit å passe på nå[:D]
 
Duka sine var svære :) helt perfekt :) har de hvitvin og ? var vanskelig å finne noe spesielt på google om de:)

Hvor selges de ?

Har ikke ikea her:) Kan godt ha noen glass som jeg må tørke en tåre for om jeg knuser det :)
 
ORIGINAL: Rebecca85

Var på glassmagasinet igår og fant store vinglass fra Hadeland, var 56cl eller noe sånt[:)] det er halv pris og det var 160,- ca da..så skal du ha de er det greit å passe på nå[:D]


hva heter de ?
 
ORIGINAL: Emsn

ORIGINAL: Rebecca85

Var på glassmagasinet igår og fant store vinglass fra Hadeland, var 56cl eller noe sånt[:)] det er halv pris og det var 160,- ca da..så skal du ha de er det greit å passe på nå[:D]


hva heter de ?


SI det.. bakpå esken står en lapp med: Design av cecilie Moi Sindum
Sentimento
Vulcano
Stor vin
80cl

Trodde det var 56[8D] det er vel 8 dl det da eller? hehe..STORE er de [:D] full pris er jo over 300 så ikke dumt å passe på nå[:)]
 
ORIGINAL: Rebecca85

ORIGINAL: Emsn

ORIGINAL: Rebecca85

Var på glassmagasinet igår og fant store vinglass fra Hadeland, var 56cl eller noe sånt[:)] det er halv pris og det var 160,- ca da..så skal du ha de er det greit å passe på nå[:D]


hva heter de ?


SI det.. bakpå esken står en lapp med: Design av cecilie Moi Sindum
Sentimento
Vulcano
Stor vin
80cl

Trodde det var 56[8D] det er vel 8 dl det da eller? hehe..STORE er de [:D] full pris er jo over 300 så ikke dumt å passe på nå[:)]


fant dem på hadelands nettside.. :) tror det blir en tur på glassmagasinet i dag og vin ti kvelds:)
 
ORIGINAL: Emsn

ORIGINAL: Rebecca85

ORIGINAL: Emsn

ORIGINAL: Rebecca85

Var på glassmagasinet igår og fant store vinglass fra Hadeland, var 56cl eller noe sånt[:)] det er halv pris og det var 160,- ca da..så skal du ha de er det greit å passe på nå[:D]


hva heter de ?


SI det.. bakpå esken står en lapp med: Design av cecilie Moi Sindum
Sentimento
Vulcano
Stor vin
80cl

Trodde det var 56[8D] det er vel 8 dl det da eller? hehe..STORE er de [:D] full pris er jo over 300 så ikke dumt å passe på nå[:)]


fant dem på hadelands nettside.. :) tror det blir en tur på glassmagasinet i dag og vin ti kvelds:)


Likte de kjempe godt [:D]

Har 2 flasker vin og glass som venter på meg, bare lillebror kommer ut[8D]
 
Nei er heller ikke så avansert vinsmaker så er ikke så nøye for min del :) bare de er store å fine så er jeg fornøyd :D

Ja du har vell enda noen uker igjen til det blir vin på deg [:)]
 
sentimento sine store rødvinsglass [:)]
 
ORIGINAL: Emsn

Nei er heller ikke så avansert vinsmaker så er ikke så nøye for min del :) bare de er store å fine så er jeg fornøyd :D

Ja du har vell enda noen uker igjen til det blir vin på deg [:)]


Viktigste er at de er fine og stoooore [:D]

13 dager til ks og kanskje vente noen uker etter det også da[8D]
 
Villeroy & bosch
 
Jeg fant store fine vinglass på Søstrene Grene! De kostet 23 kr per stykk[:D]
Skal kjøpe å ha på hytta! [:D]
 
ORIGINAL: Rebecca85

Var på glassmagasinet igår og fant store vinglass fra Hadeland, var 56cl eller noe sånt[:)] det er halv pris og det var 160,- ca da..så skal du ha de er det greit å passe på nå[:D]


Disse har vi også[:)]
 
Vi har schwære rødvinsglass fra Rosendahl.
 
Ble faktisk odysse? :P fra hadeland :)

De var helt tomme for alt annet :) Var en meget tom butikk her ja :P
Men det gjorde ingenting de var store fine :) takk for alle tips :D
 
Back
Topp