Villblomsten - Veien mot skatt nr 4 ♡

Ja, hadde helt mørke klumper som var svarte på str med en drue var noen og. Det vekslet mellom blødning og spotting med klumper. Husker selv hvor skremmende det var, og var redd jeg var for å ha mistet den lille. Var jo sikker på at det var tilfellet før hver eneste TUL(uke 6 og uke 9) Bare å spørre i vei❤️ Håper sånn for deg og spiren din❤️

Det høres jo veldig likt ut som det jeg hadde igår!

Føler jo at det betyr abort i de fleste tilfeller, men så er det noen få som er så heldige at det viser seg at det ikke er det.
Håper jo selvfølgelig jeg også er en av de, men forbereder meg på at det er over :sorry:

Veldig spent på hcg resultatet jeg forhåpentligvis får idag..
 
Det høres jo veldig likt ut som det jeg hadde igår!

Føler jo at det betyr abort i de fleste tilfeller, men så er det noen få som er så heldige at det viser seg at det ikke er det.
Håper jo selvfølgelig jeg også er en av de, men forbereder meg på at det er over :sorry:

Veldig spent på hcg resultatet jeg forhåpentligvis får idag..
Håper sånn for deg, og at lille spiren har det bare fint inni der❤️❤️❤️
 
Krysser fingrene ❤️❤️
 
5 + 3 ?

Jeg skjønner ingenting jeg nå..
Jeg blør fortsatt litt, føler jeg er mindre kvalm og har egentlig helt innfunnet meg med at dette var over.
Men så ringte jeg til legekontoret nå og hcg verdiene har jo doblet seg..

De var 4063 5 + 0 og 8172 5+ 2. Er ikke det egentlig et bra tegn? Blir helt forvirra jeg nå.. Jeg begynte å blø før jeg tok siste blodprøven så da burde de vel allerede begynt å synke hvis det var en abort?
 
Last edited:
5 + 3 ?

Jeg skjønner ingenting jeg nå..
Jeg blør fortsatt litt, føler jeg er mindre kvalm og har egentlig helt innfunnet meg med at dette var over.
Men så ringte jeg til legekontoret nå og hcg verdiene har jo doblet seg..

De var 4062 5 + 0 og 8400 eller noe 5+ 2. Er ikke det egentlig et bra tegn? Blir helt forvirra jeg nå.. Jeg begynte å blø før jeg tok siste blodprøven så da burde de vel allerede begynt å synke hvis det var en abort?

Synes det høres ut som en veldig god stigning❤️
 
5 + 3 ?

Jeg skjønner ingenting jeg nå..
Jeg blør fortsatt litt, føler jeg er mindre kvalm og har egentlig helt innfunnet meg med at dette var over.
Men så ringte jeg til legekontoret nå og hcg verdiene har jo doblet seg..

De var 4063 5 + 0 og 8172 5+ 2. Er ikke det egentlig et bra tegn? Blir helt forvirra jeg nå.. Jeg begynte å blø før jeg tok siste blodprøven så da burde de vel allerede begynt å synke hvis det var en abort?

1 av 3 VELLYKKEDE svangerskap, har blødninger i seg.. Så det er faktisk ikke sånn at blod = over og ut, selv om man føler det der og da. Blødning kan være en indikator, men mange ganger går det bra også. Og at blødningen ikke har tatt seg mye opp, og ikke har noe særlig smerter med seg, er da egentlig et godt tegn.. :)

Håper for deg at dette er av de gangene hvor man bare blør litt, men alt går bra til slutt ❤️❤️
 
5 + 3 ?

Jeg skjønner ingenting jeg nå..
Jeg blør fortsatt litt, føler jeg er mindre kvalm og har egentlig helt innfunnet meg med at dette var over.
Men så ringte jeg til legekontoret nå og hcg verdiene har jo doblet seg..

De var 4063 5 + 0 og 8172 5+ 2. Er ikke det egentlig et bra tegn? Blir helt forvirra jeg nå.. Jeg begynte å blø før jeg tok siste blodprøven så da burde de vel allerede begynt å synke hvis det var en abort?
Høres veldig bra ut dei hCG målingane der ❤️ ber og trur at detta skal gå bra fine deg ❤️☀️
 
5 + 3 ?

Jeg skjønner ingenting jeg nå..
Jeg blør fortsatt litt, føler jeg er mindre kvalm og har egentlig helt innfunnet meg med at dette var over.
Men så ringte jeg til legekontoret nå og hcg verdiene har jo doblet seg..

De var 4063 5 + 0 og 8172 5+ 2. Er ikke det egentlig et bra tegn? Blir helt forvirra jeg nå.. Jeg begynte å blø før jeg tok siste blodprøven så da burde de vel allerede begynt å synke hvis det var en abort?
Hvordan går det? ❤️
 
Takk❤️

Her endte det men spontanabort i helgen, 5+6..
Trodde faktisk ikke det var mulig med så mye blod etc såpass tidlig, men skal spare meg for detaljene.

Veldig lei meg for at det endte sånn nok en gang.. Begynner å komme meg litt nå, men det var heftige greier.. :sad010

Ååånei :(
Sender deg klem ❤️❤️
 
Så lei meg for at du mistet den lille:sad010 Sender deg mange, store trøsteklemmer❤️❤️❤️
 
Ånei.... dette var skikkelig trist å høre ❤️:( ta vare på deg selv!
 
Ånei :smiley-angry017 såg du hadde posta i termintråden! Så sjukt urettferdig :smiley-angry017 hjerta mitt føle så inderlig med deg gode Villblomsten ❤️ det er så hardt å miste, og det er tøft for både sinn og kropp❤️ ber om at du klarer å hente deg inn og finne nytt mot til videre prøving av det lille gullet som hører heime i familien din ❤️
 
Back
Topp