Vil kun ammes liggende

Min mini vil kun ammes liggende
Går til nød i sittende , men mye mer urolig og styrete
Noen som har det slik ? Noen som har tips ?

Håpløst å amme på treff o.l
Tåler ikke lyder el mye inntrykk, da glemmer han å spise for så å bli sint for å ikke ha fått mat! Og klarer ikke roe seg med det første som resulterer i at vi må gi smokk og la han slappe av før jeg prøve på nytt! I verste fall så sovner han..
 
Har hatt det sånn nesten hele tiden, har liggesår på albuene liksom [emoji85] Her har jeg bare måtte trene både mini og meg til å sitte og amme. Har bare holdt på i ei uke nesten nå, og det begynner å hjelpe litt. Men hender fortsatt at han nekter og jeg går å legger meg med med han. Ikke alltid jeg orker ta kampen [emoji14] De vet hvordan de vil ha det [emoji23]

Var det rådet jeg fikk av hs ihvertfall. Lykke til [emoji4]
 
Har hatt det sånn nesten hele tiden, har liggesår på albuene liksom [emoji85] Her har jeg bare måtte trene både mini og meg til å sitte og amme. Har bare holdt på i ei uke nesten nå, og det begynner å hjelpe litt. Men hender fortsatt at han nekter og jeg går å legger meg med med han. Ikke alltid jeg orker ta kampen [emoji14] De vet hvordan de vil ha det [emoji23]

Var det rådet jeg fikk av hs ihvertfall. Lykke til [emoji4]

Får øve på det!
Han krummer nakken sånn og når han blir irritert, blir det så vanskelig å få han til å snu når han er irritert

Vi amma jo sittende før
 
Får øve på det!
Han krummer nakken sånn og når han blir irritert, blir det så vanskelig å få han til å snu når han er irritert

Vi amma jo sittende før
Min vrir seg og spenner seg han også.. Er viljesterke de små [emoji85]

Er nok som hs sa til meg, at de bare foretrekker å ligge å spise.
Var helt fortvila og trudde jeg gjorde noe galt, så var godt å få vite at det ikke var det.
 
Min vrir seg og spenner seg han også.. Er viljesterke de små [emoji85]

Er nok som hs sa til meg, at de bare foretrekker å ligge å spise.
Var helt fortvila og trudde jeg gjorde noe galt, så var godt å få vite at det ikke var det.

Ja de veit hva de vil :)
Er bare litt tungvint når vi er på noe :( føler han da bare spiser 1/4 av det vanlige , for han styrer bare når vi sittww
 
Forstår deg VELDIG godt. Har nesten ikke vært ute av huset pga det her.. Glad det begynner å hjelpe litt, blir jo litt smårar av å bare gå hjemme [emoji85]

Ja [emoji85]vi har vert med på ting men d blir som regel sutring og stress siden han ikke spiser seg mett ved sittende amming [emoji51]og i tillegg må vi amme på et sted der det er kun oss og ikke for mye lyd[emoji85][emoji23]
 
Back
Topp