Vil du vise din vogn?

Vi skal også ha britax go, men go big. Har vert å prøvd den i butikk og fallt veldig for den vognen! Gleder oss til stønaden kommer, så vi kan få vognen i hus :)
 
8b49829508803a963521086dbc3f08fc

Emmaljunga City Cross i lounge grey. 2017 modellen.
 
Har en Maxi Cosy etter storesøster som vi kommer til å bruke til lillesøster. Kunne ikke forsvare å bruke 12.000 på en bugaboo Buffalo når vi har en fullt brukbar vogn stående :) selv om ønsket var stort fra min side.
 
Vi har denne søskenvognen :) Britax B-ready.
Kan også sette bagdelen nede
1477307196332.jpg
 
images.jpg har denne. Gleder meg masse til å ha den nye bagdelen på. Brukte kun sportsdelen til storesøster.
 
Vi har emmaljunga edge fra storesøster, ny i fjor, så vi bruker denne i år også :) For øyeblikket er den fortsatt pakket vekk, tar den frem når vi kommer fra sykehuset :)IMG_20150508_210912.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1477675326.039134.jpg
Ble en brukt simo vogn på oss, den er mørkne fargen og god demping da vi bor på verdens mest dumpete grus vei og jeg må ut med hund ol:) på denne tiden er det greit med mørk farge så ikke den blir så møkkete også selv om vi får jente :)
 
Da var den vasket og klargjort. :D

Refleks og lysdioder lagt i lomma, regntrekket fra Tinkafu skal ligge under, madrassen har fått trekk, vognpynten hengt opp og dyna må jeg legge på plass i morra.

Lurer på om jeg skulle putte en gulpeklut der også, det har man jo plutselig bruk for over alt :confused:

Bildet forsvant
 
Har kjøpt tfk joggster twist med multi x bag
 
Back
Topp