Vil du bli gravid igjen?

tulips

Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Noen som har lyst til å bli gravid igjen? Skal dere prøve på en ny spire snart? :p

Jeg savner å være gravid. Gleder meg så til den dagen jeg får oppleve både graviditet og fødsel igjen :) Håper jeg får oppleve det!

Samboer vil ikke at jeg skal begynne på prevensjon igjen. Jeg vet ikke helt når jeg vil ha et barn til, for jeg tenker på det at jeg har hørt at kroppen bør få hvile? Fordeler og ulemper med en ny graviditet allerede nå? Hva tenker dere? :)
 
Jeg har nå en på 2 og en på en uke - og håper på en tredje, men om noen år! :) Er veldig glad førstemann er såpass stor at man kan snakke med han, sover natta igjennom og leker alene nå når andremann er kommet. Han er også veldig omtenksom storebror, så det er absolutt en aldersforskjell jeg (sålangt) kan anbefale.
 
På ingen måte blir det noen ny baby her noen gang :D
men har hørt mye positivt om og ha barn så tette, mine eldste er det 2 år og 1 uke mellom. Var veldig travelt, men de har hatt mye glede av hverandre opp gjennom også :) så til dere som ønsker flere sier jeg kjør på :)
 
6 dager etter fødsel, sier underlivet mitt fortsatt nei :p

Jeg har vel lyst på en til etterhvert, men da må samboer få lyst først...
 
Noen som har lyst til å bli gravid igjen? Skal dere prøve på en ny spire snart? :p

Jeg savner å være gravid. Gleder meg så til den dagen jeg får oppleve både graviditet og fødsel igjen :) Håper jeg får oppleve det!

Samboer vil ikke at jeg skal begynne på prevensjon igjen. Jeg vet ikke helt når jeg vil ha et barn til, for jeg tenker på det at jeg har hørt at kroppen bør få hvile? Fordeler og ulemper med en ny graviditet allerede nå? Hva tenker dere? :)
Vil anbefale deg å la kroppen hvile. Er en stor fysisk påkjenning å gå igjennom en fødsel, dessuten syns jeg dere må nyte tida med denne første ungen og det å bare ha ett barn. Jeg syns kanskje vi fikk nr. 2 litt tidlig - storesøster var akkurat fylt 2 år og er i en sånn herlig alder! Burde venta til 3 år kjenner jeg, er ganske tungt...

Men vi skal nok ha en nr. 3 men det blir noen år til. Blir 32 i vinter og tenker kanskje 2019.
 
Nei her har vi en på 18mnd og en på 4 uker. Blir nok ikke noen fler på oss. Ikke med det første. Her skal det kun øves på å lage haha.
 
Vi er ferdige nå. Er 2 år og 3 mnd mellom disse to.
 
Vi har 2 nå med 22 mnd i mellom. En jente og en gutt. Egentlig helt perfekt for oss, men er ikke mer enn 23 år selv så syntes det er litt tidlig å si at vi eventuelt ikke skal ha flere om noen år..
 
Jeg vil gjerne, men mannen sier stopp... Han har bestilt tid til å "klippes". Vi har tre skjønne døtre, men føler meg ikke helt ferdig!
 
Ja :) skal nokk vertfall ha en til, uansett om eg gruer meg til svangerskapet! Håper egentlig på to tette!
 
Nei, her er det slutt nå! Har to jenter med 3 1/2 års mellomrom, og vi har satt grensa på to både jeg og samboer:) selv om jeg gjerne skulle født 20 ganger til og hatt nyfødt tiden for alltid så må man tenke praktisk og fornuftig noen ganger også! Skal selvfølgelig aldri si aldri, jeg er bare 24!! :D
 
Ønsker en til hvertfall :) men venter noen år.
 
Sniker litt fra desember16 forumet.
Jeg har 3 tette, fikk førstemann og 17mnd etterpå kom nr to, 17mnd etter det igjen kom nr tre :D

Var helt supert å ha nr 1 og 2 så tette, men litt travelt når nr 3 kom :p
Nå er minstemann 4,5 år og vi venter nr 4 :D
 
Jeg har fått min siste:D vi har store mellomrom å vi syns det er travelt :p størsta er 10år og mellomsta er 4 og nå er minsten 5 dager. Jeg er "bare" 28 men er VELDIG ferdig og veldig fornøyd:D
 
Vi har hele tiden tenkt to-tre barn, men jeg fikk han til å love i graviditeten nå (hormoner) at han ikke skulle mase om fler enn en ;) men han har spurt om vi skal prøve på nr to neste år, da kikket jeg stygt på han, haha! Hvis vi skal ha fler så vil jeg nok vente lenger enn det:)
 
Både ja og nei. Vil gjerne ha en til, men kvir meg veldig for å gå gravid igjen!
 
Back
Topp