Vil dåke om mulig vite kjønnet på ordinær ultralyd ?

Det er det jeg tenker og. Så kommer søstra hans da, med at det er jo så praktisk i forhold til innkjøp av klær osv.
Er da ikke sååå mye klær man måå kjøpe før ungen kommer ut, og om det er kjønnsnøytralt så helt greit for meg :)
Har ikke tenkt til å kjøpe rosa vogn eller seng f.eks, siden jeg faktisk ikke liker den fargen :p haha

Også kan de ta feil på ul og, og hvor kjedelig er det ikke med masse rosa babytøy om det kommer ut em gutt liksom? :D hehe

Det var faktisk ikke noe problem å handle inn nøytrale klær og utstyr :) Men når jenta mi ble født så sa jeg til alle at de fikk kjøpe med seg rosa klær :p
 
Har veldig lyst å ikke få vite kjønn, men tror ikke jeg klarer å la være . Har 3 jenter fra før og har fått vite kjønnet på alle, så nysgjerrigheten seirer nok denne gangen også.
 
Eg er usikker på om eg vil vite denne gangen. Har vist di andre 2 gangene. Men har mest jente klær. Men i følge hu minste dattera mi som ikke vet eg er gravid en gang sier at eg har 1 jente baby i magen som skal komme ut i sommer . Så eg tror eg må vite :)
 
Vi må nok vite. Er altfor nysgjerrige til å vente helt til neste sommer :D
 
Back
Topp