Vi vil ned i vekt! *Hovedtråd*

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Vi vil ned i vekt, og vi vil bli sprekere!

Lag deg et innlegg som du kan endre for hver dag/uke, med vektnedgang, cm-nedgang, og antall skritt.

1. All type trening teller 3000 skritt pr 30 minutter. 

2. Husarbeid teller 2000 skritt pr 30 minutter.

3. Fysisk aktivitet med barna teller 1500 skritt pr 30 minutter 

4. Vi oppdaterer dagens antall skritt + totalt antall skritt.


Folk må slette alle "skravleinnleggene" sine, slik at vi kun har ett innlegg hver i denne tråden! :)

Her er linken til tråden om tips og motivasjon for trening og slanking:

http://www.babyverden.no/Forum/Termin--og-barselklubber/2012/Juni-2012/Motivasjon-og-tips-til-trening-og-slanking-/1570178T/
 
Jeg vil ned 15 kg, ifra 1, november 

1 nov    4000 skritt
2 nov    2000 skritt
3 nov
4 nov
5 nov 
6 nov
7 nov 

  Totalt 6000

(må vist være litt forsiktig i begynnelsen)
 
Jeg vil i første omgang ned 10 kg!

Da har jeg målt, og det var ikke akkurat lystige tall  SÅ skriver jeg nok ikke målene her, men mulig jeg oppdaterer eventuell nedgang en gang i uka eller noe lignende :)


01.11.12   1. dag 30DS level 1          -   8.116 skritt
02.11.12   2. dag 30DS level 1 -   6.477 skritt
03.11.12 - 12.289 skritt
04.11.12 3.dag 30DS level 1 - 14.328 skritt


Totalt  41.210 skritt

Go, go junijenter
 
Flott initiativ,jeg er med! Har tre kg igjen til vekta jeg hadde før jeg ble gravid, men kunne tenke meg å gå ned fem kg til. Så åtte kg er mitt mål:-)
 
Jeg vil ned 15kg, og så mye som mulig før jul.
Første delmål 5kg -skoshopping :D
Andre delmål 10kg

Uke 44
Mandag: 30DS level 1, dag 1+ 50 min trilling i snø
Tirsdag: 30DS level 1, dag 2
Onsdag:30DS level 1, dag 3
Torsdag:30DS level 1, dag 4+ 45 min trilling =7500 "skritt"
Fredag: 30DS level 1, dag 5+5min sykkelrulle+5min rockering+75min trilling=11500skritt
Lørdag(!): 30DS level 1, dag 6
Søndag: 30DS level 1, dag 7+ 4timer rundvask

Uke 45

 
Må nok ned i vekt jeg og. :) Vurderer å melde meg på Grete Roede :) Men får se no da,om vi junijentene kan gi hverandre blod på tann! :)
 
Jeg vil ned 20 kilo, men vet ikke hvordan jeg skal klare det, er så svak og lat jeg, jeg kan ikke ha diett ihvertfall, jeg har prøvd det og jeg svimmer av sult :(
Å, hjelp meg jenter!
 


Mittlillemirakel skrev:
Jeg vil ned 20 kilo, men vet ikke hvordan jeg skal klare det, er så svak og lat jeg, jeg kan ikke ha diett ihvertfall, jeg har prøvd det og jeg svimmer av sult :(
Å, hjelp meg jenter!


Har du prøvd Grete Roede? Der spiser du mye mat altså! :) Har gått på det flere ganger. Men hver gang jeg har gått ned i vekt,så har jeg blitt gravid. Og under svangerskapene så ha kiloene desverre sneke seg på igjen..
 
Jeg skal ned 5 kg tenker jeg. Er en stund siden jeg veide meg nå, og da var jeg ca 60 kg.

Torsdag 1.11: 3249 skritt
Fredag 2.11: Ingen trening
Lørdag 3.11: Ingen trening
Søndag 4.11: Ingen trening
Mandag 5.11: 30 min gange uten skritteller, men med tracker; 1.8 km (var innom butikken) - teller 3000 skritt kanskje?
Har gått ca 7000 skritt til i løpet av disse dagene etter omleggingen av forum, men har lett og lett etter tråden.


Totalt:
13249 skritt
 
Ønsker å gå ned 5 kg. Men må kanskje ut å kjøpe batterier til vekta da;-)
 
Jeg vil ned 20 kg! Tenker å gå masse tur for de 10 første, så må jeg vel kanskje jobbe litt hardere for de 10 siste! Men de skal jeg klare:)
 
Bra! Skal ned 10-15 kg, og trenger virkelig litt "hjelp", jeg gir så fort opp.. Er så fryktelig glad i det usunne og det er der jeg sliter.
 
Vil gjerne ned 5 kg til. Er tilbake til vekta før svangerskapet, men var allerede litt dvask i kroppen. Trenger virkelig å få stramma litt opp både her og der...
 
Jeg vil ned 20 kg - aller helst 25 kg til slutt!
Kunne virkelig ha tenkt meg å ha vært 10 kg lettere til jul, men som flere her skriver så føles det ut som en lang vei å gå. Har allerede vært på slankeren de siste 2 mnd, men jeg klarer ikke være konsekvent. Alt for gla i godis, søtsaker og god mat.
Har klart å gått ned 1,5 kg bare...


Det jeg trenger for å gå ned i vekt er motivasjon.. og jeg er flink til å motivere meg selv før jeg begynner, men så holder jeg gjerne ut i ca 2 uker før jeg sprekker. 


Jeg burde jo også begynne å trene, men jeg starter på null, for har ikke trent aktivt på 10 år og i de passive årene etter, har jeg røyket - helt til jeg sluttet når jeg ble gravid. 
Dessuten har jeg tatt keisersnitt.. når er det safe å begynne å trene da? *redd for å bli støttemedlem*
Jeg går tur i ny og ne da.
 


Sandbakk skrev:


Mittlillemirakel skrev:
Jeg vil ned 20 kilo, men vet ikke hvordan jeg skal klare det, er så svak og lat jeg, jeg kan ikke ha diett ihvertfall, jeg har prøvd det og jeg svimmer av sult :(
Å, hjelp meg jenter!


Har du prøvd Grete Roede? Der spiser du mye mat altså! :) Har gått på det flere ganger. Men hver gang jeg har gått ned i vekt,så har jeg blitt gravid. Og under svangerskapene så ha kiloene desverre sneke seg på igjen..

Nei det har jeg ikke.. Koster det ikke mye eller?

 
Grete Roede koster rundt 2500 for hvert kurs..(et kurs varer 7 uker) Man går ned da..Har gått på det..Men, djeez, jeg måtte hatt mange kurs med de kiloene mine så jeg må prøve selv...Ellers blir d for dyrt:(
 
Back
Topp