Vi som temper

Nei, på den høyeste tempen var jeg litt småsyk, så den teller ikke. Men syns tempen bare stiger og stiger, samtidig som jeg spotter. Tør ikke å håpe[emoji17]
 
Nei, på den høyeste tempen var jeg litt småsyk, så den teller ikke. Men syns tempen bare stiger og stiger, samtidig som jeg spotter. Tør ikke å håpe[emoji17]

Skjønner det[emoji173]️[emoji173]️ Når skal du teste tror du? Våknet selv m vond i hode å halsen så litt usikker på temp i dag selv:/
 
Hvor feil kan temp bli når man ikke er helt i form? Er litt forkjøla, vondt i halsen å hodet. Å burde ikke krysse ha kommet nå?
Image1521355173.322916.jpg
 
Hvor feil kan temp bli når man ikke er helt i form? Er litt forkjøla, vondt i halsen å hodet. Å burde ikke krysse ha kommet nå? Vis vedlegget 249346
Usikker på hvor mye det påvirker. Hva skjer hvis du fjerner eggwhite (fertilt utflod) fra dag 18 da(bare midlertidig for å sjekke om det kan være grunnen)? Hos meg har hvert fall ff blitt usikker på el, nå dette blir registrert senere.
 
Usikker på hvor mye det påvirker. Hva skjer hvis du fjerner eggwhite (fertilt utflod) fra dag 18 da(bare midlertidig for å sjekke om det kan være grunnen)? Hos meg har hvert fall ff blitt usikker på el, nå dette blir registrert senere.

Jeg prøvde det, fortsatt ikke noe kryss :/
 
Jeg la inn en ny temp i morgen høyere enn i dag, da kom krysse....men da sier ff at el er på CD 17, mens jeg tror CD 15(14 mars)?
IMG_6572.JPG
Image1521358198.119825.jpg
 
Hva tror dere om denne? Blå er denne pp, rosa er desember. Negativt at den er så lik en pp det ikke klaffet?
CFF09925-5DE0-4DC2-8789-9E513A786FFE.png
 
2F3609BB-1C16-4E4C-ADED-10F36FD2D0EB.png
Første gang jeg prøver å tempe, så er ikke helt rutinert. Noen temp mangler etc. Spennende med temping, så det skal jeg fortsette med, selv om jeg håper jeg slipper ;):binkybaby
 
Er 3-5 dpo i dag, har hatt masse stikkinger/små kramper i siden i går og i dag, er jo litt tidlig for festesmerter? Pleier ikke kjenne det sånn så kanskje positivt tegn? kjennes nesten ut som hold, bare at dette er ca der eggleder er.
IMG_6586.jpg
 
Ser dette riktig ut? Har uregelmessig mens, så tenkte å prøve temping. Temper til samme tid.

Vis vedlegget 249576

Du har ikke fått heltrukket linje fordi flere temperaturer av en eller annen grunn ikke har fått helfyllte prikk, å derfor kan det bety litt upålitelige målinger av andre grunner en tidspunkt. Ser ellers fint ut :)
 
Ser dette riktig ut? Har uregelmessig mens, så tenkte å prøve temping. Temper til samme tid.

Vis vedlegget 249576

Du har ikke fått heltrukket linje fordi flere temperaturer av en eller annen grunn ikke har fått helfyllte prikk, å derfor kan det bety litt upålitelige målinger av andre grunner en tidspunkt. Ser ellers fint ut :)
 
Det ser ut som egget har sluppet iallfall [emoji2]
*hååååpe* [emoji253][emoji180][emoji173]️


IMG_4818.jpg
 
Positiv test i går, en liten mengde blod i går, bruk spotting i dag.. Mon tro om ikke denne tempen da tyder på en kjemisk?
C4877E6A-1198-4BBA-9566-2DD62A95286D.jpeg
 
Back
Topp