Vi som temper

Dagens:
d36c5f8be86bd5993ba2eaa05cbde0fa.jpg


Dagene går såååå sakte! [emoji43]
 
Æsj, hva skjer med tempen denne runden? Hadde noe ala el slim i går også, men er rimelig sikker på at el var cd 14, men det er ikke ff enig i..
Vis vedlegget 241105

Du har nok for få temper før el til at ff setter kryss :) den liker å ha mer info.
 
Dette med temping, hvordan funker det? Om man ikke har regelmessig søvn, med oppvåkninger o.l. er det da en dårlig ide?
Vi har nettopp begynt å prøve, og jeg vurderer vel om jeg kanskje etterhvert, om det ikke skjer noe, å begynne å tempe, så all info ville vært velkomment. :)
Jeg tror det kan variere litt. Hvis du har veldig liten tempøkning, så blir det kanskje vanskeligere å oppdage et skifte i temp enn hvis du har større tempøkning. Jeg sover veldig urolig, blir ofte vekket av toåringen og temper derfor mellom 5.30 og 7 hver dag. Får litt hakkete kueve, men likevel em tydelig tempøkning etter el. Så for min det funker det helt fint :)
 
Du har nok for få temper før el til at ff setter kryss :) den liker å ha mer info.
Ja planen var å ikke tempe denne runden, men klarte ikke lavære likevel :p Men la inn lavere temp dagen før første måling, da kom krysset på cd 14, så da er vi enige likevel ;)
 
Har fått bare negative tester, fikk nesten positiv igår og på CD 19..
Tempen er fortsatt på tur :bored:

Det er lurt å legge inn alle testene i ff, jo mer data, desto bedre.

Lykke til med å finne el. Har du prøvd lenge? Verdt å begynne utredning, hvis du har lange sykluser, finnes medisiner som kan forbedre og ev sette i gang el.
 
c70caa3edd8301c0da28de9253cc26b5.png


Med dagens temp var det tydelig hvilken vei det går - testet for sikkerhets skyld, og den var blenda, som forventet.

Så da blir det vin med venninnene i kveld, med god samvittighet.

Tirsdag skal jeg til gyn for skylling/spyling av egglederne. Blir litt tidligere i syklus enn planlagt da timen ble booket før jul, har hatt to sykluser med lenger lutealfase (som er positivt!), men nå ser det ut til å bli spyling dag 2 eller 3.
 
261288989c7b53ef6d48c5758335a63b.jpg
neeeeeeeeeeei :-/ nå er alt håp ute [emoji24]
Neei!![emoji30][emoji30] syns det føles like ille som å få negativ test, når man når coverline :( Er tanta kommet?
 
Siste delen på syklusen min denne pp er helt identisk med pp sist mnd

d939b45b1ac8ef02dea7fa275ebe6d45.png



f0a0156dd1c4c129b7e753407927f1f1.png
 
Ikke noe tante her nei :) forventet ikm er mandag [emoji85] hvorfor har de rød linjene blitt stiplet? :s
Aner ikke. Ser du har fått noen teorier om det. Ikke alltid lett å forstå seg på dette. Får håpe du får en tempstigning igjen i morgen da. Selv klarer jeg ikke å slutte å håpe før TR er på plass :)
 
Back
Topp