Vi som temper

c897d8d8e7d6a61ecf9ddb6430874ad3.png


Endelig stiger tempen her også. Da håper jeg egget er på reise og jeg er 1dpo i dag [emoji7]

Se der ja, da var det bare de herlige dpo dagene igjen :) Ser dere har sørget for å ha en hær av soldater på vakt også, dette lover jo bra[emoji16] krysser fingrer og tær [emoji1303]
 
Se der ja, da var det bare de herlige dpo dagene igjen :) Ser dere har sørget for å ha en hær av soldater på vakt også, dette lover jo bra[emoji16] krysser fingrer og tær [emoji1303]

Takk for kryss! Det skal i hvertfall ikke stå på manglende soldater denne måneden, nei! [emoji56][emoji85][emoji41] Veldig artig når mannen går helhjertet inn for prøvingen også. Nå kan jeg ikke annet enn å vente... Gleder meg til helgen. Da går jeg vel på en testesmell og håper å bli først i verden med positiv test 5-6dpo . Neste tirsdag skal jeg på kontroll på sykehuset igjen. Da er jeg 9 dpo, og vil som vanlig få spm om jeg er gravid. Og jeg vet ikke (også som vanlig). De må virkelig tro jeg har null kontroll. De flyttet kontrollene en uke, for at det ikke skulle havne midt i ikm-land, men syklusen min følger etter [emoji4][emoji854][emoji12].
 
Noen som kan hjelpe?
UL på torsdag viste to follikler på hhv. 19mm og 22mm. Satt Ovitrelle kl. 16.30 samme dag (CD 18). Trodde derfor at tempen skulle gå opp. Har lagt inn masse aksjer denne pp (mannens svømmere er sjekket).
Screenshot_20171023-123953.jpg
 
Noen som kan hjelpe?
UL på torsdag viste to follikler på hhv. 19mm og 22mm. Satt Ovitrelle kl. 16.30 samme dag (CD 18). Trodde derfor at tempen skulle gå opp. Har lagt inn masse aksjer denne pp (mannens svømmere er sjekket). Vis vedlegget 234854

Det er meningen at tempen skal gå opp når el har vært, det har du helt rett i. Skiftet i temp skjer vanligvis pga den raske hormonforandringen og så pga progesteronøkning. Har ikke noe erfaring med ovitrelle, det er vel hcg, så vet ikke om tempøkningen kommer like raskt etter den. Kan se om jeg finner noe vitenskap om denslags...
 
Prøvde å se litt i engelsk litteratur, men ble ikke så veldig mye klokere. Det vanlige er at el kommer ca 36 t etter sprøyten. Det kan passe supert med tempdippen du hadde lørdag. Du hadde jo fin tempstigning søndag. Ha tålmodighet til i morgen og se om ikke tempen stiger mer til da. Ville regnet deg som 2dpo i dag hvis jeg var ff [emoji56]. Masse lykke til!!
 
Takk for kryss! Det skal i hvertfall ikke stå på manglende soldater denne måneden, nei! [emoji56][emoji85][emoji41] Veldig artig når mannen går helhjertet inn for prøvingen også. Nå kan jeg ikke annet enn å vente... Gleder meg til helgen. Da går jeg vel på en testesmell og håper å bli først i verden med positiv test 5-6dpo . Neste tirsdag skal jeg på kontroll på sykehuset igjen. Da er jeg 9 dpo, og vil som vanlig få spm om jeg er gravid. Og jeg vet ikke (også som vanlig). De må virkelig tro jeg har null kontroll. De flyttet kontrollene en uke, for at det ikke skulle havne midt i ikm-land, men syklusen min følger etter [emoji4][emoji854][emoji12].

Er ikke så enkelt når syklusene lever sitt eget liv[emoji12] blir spennende å følge med når testingen begynner [emoji16]
 
Last edited:
Prøvde å se litt i engelsk litteratur, men ble ikke så veldig mye klokere. Det vanlige er at el kommer ca 36 t etter sprøyten. Det kan passe supert med tempdippen du hadde lørdag. Du hadde jo fin tempstigning søndag. Ha tålmodighet til i morgen og se om ikke tempen stiger mer til da. Ville regnet deg som 2dpo i dag hvis jeg var ff [emoji56]. Masse lykke til!!
Tusen hjertelig for svar ❤
 
36,54 i går 36,47 i dag :/ men trykket på knappen flere ganger i går så kanskje ikke helt rett? Den er litt dum å klare å kjenne i mørke nemlig :/ Å nei, håpe ute da eller? :/
IMG_5701.jpg
 
36,54 i går 36,47 i dag :/ men trykket på knappen flere ganger i går så kanskje ikke helt rett? Den er litt dum å klare å kjenne i mørke nemlig :/ Å nei, håpe ute da eller? :/ Vis vedlegget 234896
Alt håp er der ennda, tempen kan gå litt opp og ned også etter el.
 
36,54 i går 36,47 i dag :/ men trykket på knappen flere ganger i går så kanskje ikke helt rett? Den er litt dum å klare å kjenne i mørke nemlig :/ Å nei, håpe ute da eller? :/ Vis vedlegget 234896

Neida, det humper og går litt i dpo-starten. Ikke uvanlig å få et midlertidig tempfall etter et par dager heller. Strengt tatt er det jo minimal forskjell mellom 36,47 og 36,54. Under 0,1 grad! Det bare vises så godt i grafen. Gi det noen dager til, så kryper du nok oppover [emoji173]️[emoji1303]
 
Da begynner vi på nytt..men synes tempen er veldig lav nå...pleier å ha rundt 36,20 etter mens..men siste dagene har den ligget på 35...
Screenshot_2017-10-24-07-50-22-810x1440.png
 
433e409347220a7107d011b960151ab3.png


Her er det intet hastverk... snakk om å kryyyype oppover . Har vært sånn de to andre gangene også til 4-5 dpo, så jeg får vel være tålmodig [emoji94]
 
Back
Topp