Vi som mistet i september 2017, men prøver igjen..

Nå hadde jeg ma, så det kan være forskjellen. Morkaken var fremdeles aktiv og velfungerende så legen før tablettene, så da produserte jeg hcg helt frem til kjemisk abort. Tenker det er derfor jeg har mye hcg ennda. Jeg er bare glad det synker tydelig [emoji4] [emoji106]
Kan stemme det. De kalte det MA for meg og da fosteret ikke hadde utviklet seg på 2 uker. Begynte å blø samme kveld, så da kaller de det SA. Så vet ikke helt hva jeg skal kalle det :)
 
Det er helt snålt, hadde ikke sett for meg det denne høsten. Bra jeg ikke hadde gitt vekk alle testene til ei venninne jeg vet prøver[emoji85]
Jeg har tatt litt av på teste greiene nå for å se at hcg er borte og begynne å lete etter EL. Legger ved bilde av skuffen på badet :p :D Hehe!
IMG_3470.JPG
 
Jeg har tatt litt av på teste greiene nå for å se at hcg er borte og begynne å lete etter EL. Legger ved bilde av skuffen på badet [emoji14] :D Hehe! Vis vedlegget 232469
Hehe, det var skuffen sin det. Hadde jeg hatt sånn hadde ungene stemplet meg galere enn jeg er[emoji23]
 
Jeg hadde også en MA med pillehjelp for å bli kvitt det så regner med hcg sitter i en stund her og...
Ser noen tar helt av på testefronten Ja! [emoji23] kjøpte meg 15 stk til å begynne med jeg. Så får jeg se hva det blir til [emoji23] forrige svangerskap prøvde vi i tre år før satt og da var jeg både teste og tempetøs. Prøver å unngå det denne gangen..
 
Har begynt å tempe litt for å se an syklusen. Ligger fremdeles litt høyt i temperatur, med pulsklokka har begynt å nærme seg normalen. At pulsen plutselig sank ned var første tegn på at noe var galt i svangerskapet her, så den har vært verd hver en krone.
Pulsen følger syklusen helt perfekt, mn nå er jo alt på bærtur. Håper mensen ikke blir alt for forsinket.
 
Jeg sliter med å glede meg over at andre er gravide, jeg skulle jo vært gravid selv nå. Gledet meg over å sett bønna sitt hjerte på ul, men sånn ble det ikke. Jeg vil så gjerne ha en baby jeg også.[emoji174] det er jo ikke at jeg unner andre det også, men jeg vil også. Sårt.
 
Snart ferdig med å blø her og ser det ut for. Så blir det å avvente en måned for vår del, før vi prøver på nytt. Hvis jeg greier å overtale gubben til å bruke kondom vel og merke [emoji23]
 
3ee353741b85d09ac5e098d9ad272fdf.jpg
ganske sterkt utslag på hcg ennå jeg også.. håper det daler fort nå..
 
3ee353741b85d09ac5e098d9ad272fdf.jpg
ganske sterkt utslag på hcg ennå jeg også.. håper det daler fort nå..
Håper det jeg også [emoji1] greit å bli ferdig når ting gikk som det gikk.
 
Knallpositic EL test i dag! :)
[emoji1] Juhu for deg, tror jeg har el i disse dager men usikker ikke vits å teste heller da kroppen har hcg ennda [emoji19] Men jeg på full retur, det vises med kviseutbrudd [emoji85]
20170916_152125.jpg

Mye mindre hcg i dag[emoji106] [emoji1]
 
Last edited:
Ser du og jeg ligger ganske likt i hcg nå.
Jepp, min er tørket vel og merke, siden jeg bråtok den i går og så kom det unger hjem så jeg fikk ikke tatt bilde av den men den var omtrent like sterk i går fersk. Men kan man få el selv om det er hcg i kroppen? Trodde kroppen mente den var gravid jeg da?
 
Kan stemme det. De kalte det MA for meg og da fosteret ikke hadde utviklet seg på 2 uker. Begynte å blø samme kveld, så da kaller de det SA. Så vet ikke helt hva jeg skal kalle det :)
Det er strengt tatt en MA siden fosteret døde uten at kroppen skjønte det, men det er visst lettere for kroppen når den kan ordne opp selv uten utskraping eller cytotec.
 
Knallpositic EL test i dag! :)
Så godt å høre du er i ferd med å slippe gullegget[emoji6] Kroppen din har vært rask! Tror vi mistet omtrent samtidig? Jeg er usikker på hvilken dag når selve aborten var men blødde mye siste av august og noen dager ut i september. Forrige fredag hadde jeg en sterk el test, men den var ikke positiv. Så ble de bare svakere utover uka. Så nå i helga har de blitt sterkere igjen [emoji5] Ikke helt positiv test i dag, men nesten. La inn aksjer i går[emoji5] Blir spennende dager fremover! Selv om jeg har litt liten tro på at det klaffer så raskt igjen..
d969b5ec7a4061ba0fb03e41b9f1d377.jpg

Tok denne tidligere i dag. Er den positiv kanskje, ble litt usikker[emoji5]
 
Så godt å høre du er i ferd med å slippe gullegget[emoji6] Kroppen din har vært rask! Tror vi mistet omtrent samtidig? Jeg er usikker på hvilken dag når selve aborten var men blødde mye siste av august og noen dager ut i september. Forrige fredag hadde jeg en sterk el test, men den var ikke positiv. Så ble de bare svakere utover uka. Så nå i helga har de blitt sterkere igjen [emoji5] Ikke helt positiv test i dag, men nesten. La inn aksjer i går[emoji5] Blir spennende dager fremover! Selv om jeg har litt liten tro på at det klaffer så raskt igjen..
d969b5ec7a4061ba0fb03e41b9f1d377.jpg

Tok denne tidligere i dag. Er den positiv kanskje, ble litt usikker[emoji5]
I mitt hode er den positiv, men synes el tester er vanskelige[emoji85]
 
Så godt å høre du er i ferd med å slippe gullegget[emoji6] Kroppen din har vært rask! Tror vi mistet omtrent samtidig? Jeg er usikker på hvilken dag når selve aborten var men blødde mye siste av august og noen dager ut i september. Forrige fredag hadde jeg en sterk el test, men den var ikke positiv. Så ble de bare svakere utover uka. Så nå i helga har de blitt sterkere igjen [emoji5] Ikke helt positiv test i dag, men nesten. La inn aksjer i går[emoji5] Blir spennende dager fremover! Selv om jeg har litt liten tro på at det klaffer så raskt igjen..
d969b5ec7a4061ba0fb03e41b9f1d377.jpg

Tok denne tidligere i dag. Er den positiv kanskje, ble litt usikker[emoji5]
Jeg mistet 31 august og blødde i litt over en uke. Begynte å EL test sist søndag. De var da ganske sterke, men ikke helt positive. Så ble de svakere utover uken, og så positiv fredag og i går :) lagt inn aksjer torsdag og i går, så tror vi traff ganske bra :) håper den sitter for oss begge! :)
 
Back
Topp