Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Jeg er ingen ekspert på området, så tenker man bør følge evt råd fra lege..? I mitt tilfelle tenker jeg st de hadde gitt beskjed om det om jeg burde ha ventet. De vet i alle fall at det var en ønsket graviditet.
 
Jeg er ingen ekspert på området, så tenker man bør følge evt råd fra lege..? I mitt tilfelle tenker jeg st de hadde gitt beskjed om det om jeg burde ha ventet. De vet i alle fall at det var en ønsket graviditet.

Hun overlegen på gynekologisk avd. på sykehuset sa at dette rådet ga de til ALLE, for det vedrører ALLE, men at både andre leger og pasienter ikke følger dette. Det er mange leger som "glemmer" å gi denne beskjeden, eller som ikke synes det er nødvendig, i likhet med utålmodige pasienter, som ser bort i fra dette rådet. ;)

Så det betyr strengt tatt at ALLE som har vært igjennom en abort, uavhengig hvor langt man kom i svangerskapet, skal vente en syklus...
 
Vi bør følge magefølelsen tenker jeg :)
Det pleier å være det beste... ;)
Jeg blir sikkert ikke gravid på første forsøk uansett..
 
Nei ikke sant.. har et stort håp om det selvfølgelig, men man bør vel være realistisk også.. [emoji53]

Ja, må jo være det, selv om håpet er å få det til å klaffe med en gang...

Jeg kommer til å bli sprø jeg..
Håper vi kan følge hverandre inn i terminklubb kjapt :)
 
Trist å lese at det er kommen fleire. Men slik er livet. Surt og sårt.

Grunn til at legane seie vente 1 syklus er for Slimhinnene skal få bygge seg opp at. Jeg mener det er magefølelsen du skal følge. Noen bygger opp at slimhinnene fort og andre ikkje.

Er så drittlei dei positive testene som aldri blir negative igjen. Det går så TREGT, vil starte NOOOOO. Så kort lunta atte FY. Er det barre meg som er slik ?
 
Ja, må jo være det, selv om håpet er å få det til å klaffe med en gang...

Jeg kommer til å bli sprø jeg..
Håper vi kan følge hverandre inn i terminklubb kjapt :)

Ja får håpe det [emoji846] føler jeg stresser mer nå som jeg har blitt gravid en gang på en måte. Da vil man bli det igjen NÅ! Helst igår [emoji849][emoji14]
 
Trist å lese at det er kommen fleire. Men slik er livet. Surt og sårt.

Grunn til at legane seie vente 1 syklus er for Slimhinnene skal få bygge seg opp at. Jeg mener det er magefølelsen du skal følge. Noen bygger opp at slimhinnene fort og andre ikkje.

Er så drittlei dei positive testene som aldri blir negative igjen. Det går så TREGT, vil starte NOOOOO. Så kort lunta atte FY. Er det barre meg som er slik ?

Ja har forstått at det er grunnen, men jeg satser på det ikke er så farlig med [emoji85]

Nei jeg er også lei av å vente på negative tester.. så syns jeg det er utrolig stressende å ikke aaaane når el har tenkt å dukke opp [emoji30]
 
Ja har forstått at det er grunnen, men jeg satser på det ikke er så farlig med [emoji85]

Nei jeg er også lei av å vente på negative tester.. så syns jeg det er utrolig stressende å ikke aaaane når el har tenkt å dukke opp [emoji30]

Tok tester no og synest dei var sterker i dag. Får håpe det er arbeid som utløser detta. Vann inntak og varme.

Håper det ikkje er rester.
 
Vi bør følge magefølelsen tenker jeg :)
Det pleier å være det beste... ;)
Jeg blir sikkert ikke gravid på første forsøk uansett..
Nei ikke sant.. har et stort håp om det selvfølgelig, men man bør vel være realistisk også.. [emoji53]
Trist å lese at det er kommen fleire. Men slik er livet. Surt og sårt.

Grunn til at legane seie vente 1 syklus er for Slimhinnene skal få bygge seg opp at. Jeg mener det er magefølelsen du skal følge. Noen bygger opp at slimhinnene fort og andre ikkje.

Er så drittlei dei positive testene som aldri blir negative igjen. Det går så TREGT, vil starte NOOOOO. Så kort lunta atte FY. Er det barre meg som er slik ?

Tenker sånn jeg da, at kroppen er klar, når den er klar. Så da får det være opp til den om det blir på nytt før en mens eller ikke, men den skal få en sjanse til å velge hvertfall. :p
 
Tenker sånn jeg da, at kroppen er klar, når den er klar. Så da får det være opp til den om det blir på nytt før en mens eller ikke, men den skal få en sjanse til å velge hvertfall. :p

Føler ein seg klar så er det barre og klaske til. Håper det kommer masse positive tester til oss.
 
Tok tester no og synest dei var sterker i dag. Får håpe det er arbeid som utløser detta. Vann inntak og varme.

Håper det ikkje er rester.

Nei det var kjedelig å lese [emoji20] håper sammen med deg! Jeg tenkte å gi det 4 dager før jeg tester igjen, så mandag blir dagen. Da bør den være svak..!
 
Det flotte være og jeg som er i sombi faktor. Jobbe sove jobbe sove jobbe sove, forferdelig 12 timer helg. Positive er jo at i morgon har jeg 4 dager fri.
Nei det var kjedelig å lese [emoji20] håper sammen med deg! Jeg tenkte å gi det 4 dager før jeg tester igjen, så mandag blir dagen. Da bør den være svak..!

Får legge ut bilde på mandag å sjå om vi ser nedgang.
 
Det skal jeg gjøre [emoji1360] kos deg på fridagene dine som kommer [emoji272] vi har ikke kommet oss ut i dag i det hele tatt [emoji849][emoji20] eldste er syk, minste har vært trøtt og sur idag, og mannen har sett en del fotball. One of those days..
 
Herregud så sakte dette går..! 12 dager siden aborten nå, 4 dager mellom de to siste testene..

87b33e645ee7de43bdd717cb4374724d.jpg
 
Jeg sluttet endelig å blø på torsdag, etter to uker! For en glede[emoji2] har hørt så mye forskjellig om man skal vente eller ikke etter en abort, så jeg velger å gjøre som jeg vil[emoji85] det betyr at vi har hatt sex i helga - selv om jeg ikke aner noe om når eggløsningen kommer nå[emoji6] vi får bare kjøre på med annenhver dag eller noenlunde hyppig - å håpe på at det både funker for kroppen, slimhinnene og en positiv test snaaaaaart[emoji254][emoji4]
 
Så deilig [emoji846] jeg gjør også som jeg vil [emoji14][emoji1360] vi har brukt kondom hittil da, men nå er spotting over (99%) i alle fall, så nå blir det uten fremover [emoji846]
 
Det gikk sannelig tregt dette... Men disse er vel sensitive, så selv lite HCG vil slå ut på dem? Får håpe siste rest forsvinner ASAP!

Ja de skal vel slå ut på 10.. får ta ny test om 4 dager, men ser ut som det kommer til å ta minst ei uke til å bli kvitt alt [emoji20]
Lurer på å ta en el-test i ettermiddag bare for å se. Man kan jo få el med litt hcg i blodet. Men blir den positiv så får jeg vente litt til, for da er nok nivået for høyt ennå. Kunne bare tenkt meg å få med evt stigning og selve el [emoji14]
 
Back
Topp