Vi som bruker CBFM ;) !

Har brukt opp de 20 testene (første mnd nå) og er fortsatt på høy. Det ser ut som monitoren vil ha test i morgen også. men hvor mange tester skal man egentlig bruke på den første mnd? skal det ikke være maks 20?
Da ber den sikkert om test til du har fått maksimal:)
 
Hvor kjøper dere deres? Og evt. hvor er det billigst? Vil ha en monitor som kan brukes som prevensjon og fertilitet senere :) dere damer her ser ut til å ha grei peiling i hvert fall
 
Hvor kjøper dere deres? Og evt. hvor er det billigst? Vil ha en monitor som kan brukes som prevensjon og fertilitet senere :) dere damer her ser ut til å ha grei peiling i hvert fall
Komplettapotek.no har ofte tilbud :) eller på billigetester.no:) babyplan.no :)
 
Hvor kjøper dere deres? Og evt. hvor er det billigst? Vil ha en monitor som kan brukes som prevensjon og fertilitet senere :) dere damer her ser ut til å ha grei peiling i hvert fall
Ville absolutt ikke brukt den som prevensjon!
Jeg ble gravid på å ha sex en gang hele syklusen, og det var en uke etter monitoren sa jeg hadde eggløsning! :p
 
Hei hei :)

Jeg skal hente min monitor i morgen å jeg er ferdig med mensen i dag, da må jeg vel vente til neste syklus før eg begynner å bruke den??
 
Hei jenter:)
Har aldri brukt denne før!
Når kan jeg starte å bruke monitoren? Kan jeg bruke på min CD4? Og når bør jeg begynne å teste? Skal begynne med pergo fredag i 5 dager. Kan jeg bruke denne da?
 
Fikk min cbfm (advanced) idag (les:igår siden det er etter midnatt).. Er det flere enn meg som syns monitoren ser søt ut?:') haha! Gleder meg nesten litt til tr kommer rundt 2.11 nå så jeg kan begynne med monitoren:p Blir spennende å se om dette funker etter over et år som prøvere:)
 
Den ber om test av seg selv, sikkert type dag 8 eller 9 første gangen kanskje :) Den første gangen blir den kjent med syklusen din, så ikke få panikk om du ikke får max denne perioden :D

Haha jeg har allerede panikk. Den spør om test allerede CD 6:confused: og det er jo kjempe tidlig hvis jeg har litt lange sykluser?
 
Back
Topp