Vi skal ut å fly... Noen gode råd??

seb89

Blir kjent med forumet
13.sept skal jeg ta fly med litjpia.. Noen her som har tatt fly med baby før, og har noen tips å komme med?? Er litt spent! 
 
skal selv utå fly med bianca i oktober :) det tipset jeg har fått er å enten amme under letting/landing eller ta en flaske tut i vært øre under letting/ landing.. 
 
Amming under letting/landing anbefales og gjerne en bæresele til å bære barnet i på flyplassen når vognen er levert inn :-)
 
Hei!
Har vært å flydd i det siste, var alene med snuppa nesten 3 mnd og ei på 3 år.
Lille mor sov stort sett på flyet, men gav henne smokk når vi letta /landet. Hadde med et teppe for støtte for arm evt kos.
Veldig fint med bæresele ja - brukte først baby bjørn - men det var ikke noe særlig - så endte opp å kjøpe ergo bæresele til hjem veien.
- Anbefaler å bruke handikap toalettene som stellerom (på gardemoen) det såkaldte stellerommet var knøtt lite.
Syns også det var helt annen service på sas/wideroe enn på norwegian....
Dette var mine råd :)
 
Amme, gi flaske eller la barnet ha smokk ved letting/landing. Om barnet er litt tett i nesen sprut litt mm i hvert nesebor før du skal fly.

Anbefaler og å ha bæresele, det lettet veldig for min del sist jeg var ute å fløy..
 
Amme, gi flaske eller la barnet ha smokk ved letting/landing. Om barnet er litt tett i nesen sprut litt mm i hvert nesebor før du skal fly.

Anbefaler og å ha bæresele, det lettet veldig for min del sist jeg var ute å fløy..
 
Amme, gi flaske eller la barnet ha smokk ved letting/landing. Om barnet er litt tett i nesen sprut litt mm i hvert nesebor før du skal fly.

Anbefaler og å ha bæresele, det lettet veldig for min del sist jeg var ute å fløy..
 
Hei jeg var ute å fløy da nr 2 var 6 uker. gikk kjempebra. Bare husk å planlegge så du har god tid. det verste er å stresse. Jeg hadde bereslynge på flyplassen,men ikke på flyet. da lå hun i belte som var festet i mitt. prøvde å amma ved letting å landing. men hun var ikke enig i det. Gikk greit alikevell. sov hele flyturen. Flyvertinnen sa at de bruker for det meste å gjøre det.
 
Back
Topp