Vi prøver å få vårt 3 mirakel

Drev å så på puppa i dag [emoji23][emoji23] mye rart man gjør under prøve tiden. Ser ut som brystvortene er blitt litt større klemte litt ( hva man ikke gjør i PP tiden) og dær kom det litt rå melk [emoji23][emoji23] driver å lurer meg selv i håp om kjempe tidlige grav.symptomer... Er det mulig. Nå må jeg snart stoppe blir jo helt gal av dette og enda bare 1 PP
 
Morsomt at du sier det, for leste tilfeldigvis nettop på et annen forum om ei som var tidlig gravid og hun kunne også klemme litt melk ut av brystvorten[emoji2][emoji1360]
 
Spennende lesing her da! Trist å lese at du har mistet.

Men tøft gjort å prøve igjen:)
Ja det er helt rart hvor mye man plutselig legger merke til nå man er prøver. Jeg er ganske lik. Blir spennende å følge med altså! Prøver og på nr 3 :).

Ganske normalt å bli kvalm under EL altså..snakket av erfaring:)
 
Spennende lesing her da! Trist å lese at du har mistet.

Men tøft gjort å prøve igjen:)
Ja det er helt rart hvor mye man plutselig legger merke til nå man er prøver. Jeg er ganske lik. Blir spennende å følge med altså! Prøver og på nr 3 :).

Ganske normalt å bli kvalm under EL altså..snakket av erfaring:)
Åååh så hyggelig at du stakk innom[emoji16] Så koselig at du sier det[emoji7] håper du titter innom igjen [emoji16]
 
Nå er jeg ute å leter etter gravid symptomer igjen ja... Klarer ikke å stoppe. Vært " gravid " i snart 2 mnd jeg nå. Gir opp meg selv [emoji23]

"Symptomer "
Kiler i magen/kribling/romling, oppblåst, små Murring,luft,strekning,stølhet,stinn, stråler litt.
Puppene er ømme
Ser ut som brystvortene er litt brunere og noen små klumper der.
Kvalme og svimmelhet.

Ja da alt fortidlig til å være grav symptomer.

Får vel innbilt svangerskap denne mnd [emoji22]
Er alt for gravid liksom [emoji23] ut i fra eggløsning kalkulatoren er El i dag [emoji4] helt sikkert det jeg merker.
 
Fortsatt
Kiling i magen/kribling/romling, oppblåst, små Murring,luft,strekning,stølhet,stinn, stråler litt.
Kvalme og svimmelhet.

Ikke noe ømme pupper i dag.
Kanskje symptomene blir mer og mer borte nå. [emoji22]
 
Oppblåst i dag, håper det er et tegn [emoji4] pleier å bli litt oppblåst innimellom egentlig [emoji23][emoji23] Men tokk en alt for tidlig graviditetstest, vil så gjerne være gravid [emoji23][emoji23][emoji23] men selvfølgelig blenda hvit.. Alt for tidlig å teste. 1 uke igjen...håååper ikke den blir negativ
 
Løs i magen i dag, håper det er et tegn[emoji23][emoji23][emoji23] ser ut som brystvortene er litt større og litt mørkere, tror brystene er litt større også. Kommer til å bli så dritt om tanta kommer blææææ denna symptom jakten tar jo aldri pause [emoji33][emoji23]
 
Å nei nå har jeg hvertfall forhåpninger mye større bryster enn ellers [emoji122][emoji122][emoji122] pluss stikkninger i magen men det tror jeg er luft.... Testen må bare bli positiv... 5 dager til jeg skal teste.. Det må jeg bare klare.. IKM om 7 dager beste hadde vært å vente hvertfall 7 dager...
 
Litt Murring, hard i magen eller hva jeg skal kalle det. Ligner litt på mens smerter men samtidig ikke. Heller ikke sånn jeg ville tro det kjentes å være gravid heller. Mere luft smerter artig. Vonde bryster og litt større brystvorter. Tror selv jeg er gravid men negativ test i dag, huf måtte bare enda mange dager til jeg kan teste egentlig huf denna symptom jakta altså. [emoji23]
 
Jaja [emoji29][emoji22][emoji46] da begynner kvisene å komme slik som de alltid gjør før mens æsj altså... Det var dårlig tegn... Men har hvertfall lært masse fra denne PP. Og symptomer er hvertfall ingen sikre tegn her i gården. Kun positiv graviditetstest isåfall. Har fortsatt håp om positiv test om ikke tanta kommer søndag... Krysser alt jeg har...
 
Får håpe det uansett er noe inni der[emoji2] Den dumme tanta må holde seg unna![emoji35]
 
Så trist og lese at du har mistet flere ganger, håper virkelig spiren sitter fort [emoji7] Har selv mistet flere ganger så vet hvordan det er :( Blir gøy og følge med[emoji7] Når ryker første test?
 
Back
Topp