Vi over 35

Ble 35 i april.
 
Hvordan har dere "eldre" det i svangerskapet?
Her går alt fint. Mye trøtt, og sover dårlig. Blir kvalm av søtsaker, men ellers spiser jeg det meste[emoji4]
 
Har det helt fint. Er trøtt, men med en snart fireåring som er litt urolig om nettene og gjør at jeg sjelden får over seks timer søvn tilsammen hadde jeg vel vært trøtt uansett. Ellers merker jeg svært lite. Jobber fullt (og litt mer enn det) og satser på å gjøre det fram til permisjonsstart som sist.
Kroppen min synes visst ikke at svangerskap er noe å bry seg om :p
 
Jeg er litt trøtt, men det som sliter mest er at det er intense lange dager på jobb.. kjenner det verker i magen de siste timene, så da er det godt å komme hjem og hvile litt - etter å ha laget middag og fulgt opp jentene :) Blir litt sene kvelder.

Føler formen egentlig er fin, ikke mye plager. Men mulig livmoren er litt "rusten"... siden det er leeeenge siden noen bodde inni der sist :wideyed:
Strekker og stikker en del, håper det bare er normale tegn på at den vokser.
Kvalmen har begynt å gi seg.
Hvordan går det med dere?
 
Her har kvalmen virkelig slått til, er 8+4 og jeg er ikke den mest effektive etter endt arbeidsdag. Tiden etter lunsj er lang, er da brekningene for alvor setter inn. I dag har jeg tvunget meg selv til å vaske hus. Ellers håper jeg at energinivået tar seg opp etterhvert. Ellers er det i grunnen ikke så mye å klage over, er jo overlykkelig vi har en liten en på vei [emoji3]
 
Her har kvalmen virkelig slått til, er 8+4 og jeg er ikke den mest effektive etter endt arbeidsdag. Tiden etter lunsj er lang, er da brekningene for alvor setter inn. I dag har jeg tvunget meg selv til å vaske hus. Ellers håper jeg at energinivået tar seg opp etterhvert. Ellers er det i grunnen ikke så mye å klage over, er jo overlykkelig vi har en liten en på vei [emoji3]

Enig gleder oss så utrolig over at vi har en liten skatt på vei ❤️❤️❤️
 
Håper bare de neste 2 ukene går fort. Har ny ul den 29. mai (13+1). Etter den kan jeg roe meg mer ned [emoji4]
 
Kjenner det på kroppen ja.... formen er laber men er sykemeldt fra jobb fra før av og andre grunner..så ikke gjør jeg annet enn å være hjrmme med ettåringen og ta meg av hus og unger resten av dagen. Men blir sliten nok av det å jeg. bare håper jeg slipper den verste bekkenløsninga og plagene jeg hadde sist. Men alle svangerskap er ulike så vi håper på det beste. Tror nok kroppen min er glad for at dette er aller siste. Men kjenner at jeg er veldig glad og lykkelig over at jeg får oppleve dette igjen nå.
 
Hei! Jeg er ikke så aktiv her inne, men spennende å lese om andre i samme situasjon.

Jeg er 37 år, blir 38 til sommeren. Har to jenter på snart 9 og 11. Så dette blir en skikkelig attpåklatt.

Det er så lenge siden forrige graviditet, så jeg synes det er vanskelig å sammenligne denne graviditeten med de forrige.
Er i bra form, bortsett fra litt trøtthet noen dager. Klarer ikke helt å forstå det ennå, men graviditeten blir vel mer virkelig etter duotest blodprøve og tidlig ultralyd) den 6. juni
 
Back
Topp