Vi i Oslo!

Ikke langt unna da har du Vært på ultralyd? Er så usikker på om jeg skal vente til den jeg har fått via legen, eller gjør det privat

Jeg var privat da jeg var 12 uker ca. Nå venter jeg på OUL selv om fristelsen til flere private har vært stor:p. Hvor langt på vei er du?
 
Jeg var privat da jeg var 12 uker ca. Nå venter jeg på OUL selv om fristelsen til flere private har vært stor:p. Hvor langt på vei er du?
I dag er det 13+2. Er veldig lenge å vente til uke 18, og ikke minst gå å Være urolig.. tror jeg må til privat og:) hvilken var du på og hvor gammel er du?
 
I dag er det 13+2. Er veldig lenge å vente til uke 18, og ikke minst gå å Være urolig.. tror jeg må til privat og:) hvilken var du på og hvor gammel er du?

Jeg var på jordmorklinikken. Veldig fornøyd, de hadde god tid. Jeg er 34, hva med deg?
 
Dette er min første. Har OUL rett etter påskeferien :happy:

Så spennende med tidlig UL! Hva fikk du vite på den? Har vurdert det. Er dette deres første? :)
 
Vi må planlegge en Oslo-treff!
 
Ja :) det må vi få til. Jeg har oul på Ullevål på mandag :) :/ noen andre som har vært enda?
 
Jeg har 10.3 på Ullevål. Spennende!
 
Jeg er ikke fra Oslo, men ser at flere fra Akershus har skrevet seg på også ;) Jeg er fra Ullensaker.
 
Hei :) Jeg er helt ny på forumet. Tenkte det kunne være kjekt å være med siden jeg ikke kjenner noen andre i nærområdet som er gravide akkurat nå. Jeg bor også i Oslo, vi venter vår første og har termin i slutten av august. Jeg skal føde på rikshospitalet. Vi har OUL i påsken. Gleder oss veldig!
 
Back
Topp