Ventetiden...

Marrrrjo

Andre møte med forumet
Hva gjør dere som ikke har født enda i ventetiden?

Jeg har termin den 19, og her går det i å pusse opp hus. Så i dag har jeg malet taket på soverommet to ganger og et strøk på døra og vinduet på det rommet :)
Sitter nå med skikkelig nedpress og kraftige kynnere, håper fødselen starter snart :angelic:
 
Termin den 19. her og, og dagene går stort sett i å slappe av (høyt blodtrykk) med bok/film/serie, og trimme hund og gjøre litt husarbeid hist og her etter behov, pluss noen dager med ærend i byen og sånn :) Formen er heldigvis fin, så jeg koser meg mest med å styre dagene fritt mens jeg venter :) Hatt mye kynnere og nedpress i det siste selv, men har ikke helt trua på at ting skjer helt med en gang fordet, har hele veien vært innstilt på "mai" og ikke nøvendigvis 19 mai :) Men får nå bare se, hehe.
 
Termin 29, så må nok belage meg på litt venting før det skjer noe.. I dag skal vi vaske, bake og gjøre klart til 17.mai, har ellers hatt litt forskjellige småprosjekter i leiligheten å styre med. Men etter 17.mai har jeg ingen igjen, redd det blir lange dager. Har styrt fælt for å bli ferdig med alt i god tid i tilfelle han skulle komme før tida, men han kommer nok ikke før rundt termin som de to andre. ;)
 
Termin 29. Føles som en evighet til, men prøver å bruke ventetiden med og nyte tiden med veslejenta før bebis kommer. Prøver å sysselsette meg litt med husarbeid, forberedelser og avslapping:)
 
Termin 28.mai, men skal inn på sykehuset den 19. Så spent på om det skjer noe da. Idag skal jeg bake og forberede koldtbord, også er jeg med i 17.mai komiteen så skal ned på skolen og pynte :) samt ta huset siden svigerforeldrene mine kommer på besøk imorgen så er lurt og vaske leiligheten :D
 
Termin i morgen, føler jeg bare går å venter ☺ har ingen spesielle fødselstegn, så veldig spent nå kjenner jeg.
 
Venter å venter!
Tidlig ultralyd termin i dag faktisk, men ble selvfølgelig satt tilbake til 23.05 på ordinær ultralyd.. Føler egentlig at jeg er på overtid for lenge siden :p Vi har heldigvis lamming i fjøset hele mai så vi har mer en nok å gjøre.. prøver å holde huset ryddig og rent, og rydde klart litt til lillegutt <3
 
Venter.. Jordmor i morgen, blir spennende. Gjør litt husarbeid når jeg orker, går turer med bikkjene, besøker naboen, ser på kjæresten som bygger terrasse. Tida går nå på et vis :)
 
Back
Topp