Venter på en liten kompis<3

PP 2, CD 36, 11 DPO

Da har jeg innstilt meg på å kjøre testfri PP 3. Og fokus på helse og velvære.
Målet blir helt enkelt å sørge for at kropp og sjel har det så bra som mulig. [emoji106] Planen er å gjøre små ting hver dag som bidrar til dette.

Så nå må du bare komme kjære tante og gjør det du trenger for at forholdene der nede blir mest mulig optimal[emoji847]

Jeg har snakket med kjæresten om det nå og han er helt med på den planen[emoji106]
Skulle forklare han litt om mensen her om dagen. Forklaringen han fikk var at etter en eggløsning blir enten egget befruktet eller ikke. Blir det ikke det, dør egget. Livmora blir da så lei seg at den gråter blod. Derfor får jeg mensen[emoji23] Han syns jeg er litt rar...

Vi gjør oss nå klare for bursdagsfeiring til en god kompis med masse flotte venner som jeg ikke har møtt på en stund. Jeg gleder meg!![emoji322]

God lørdag til alle sammen! [emoji254]
 
HAHHA elsker forklaringen på hvorfor man får mensen :hilarious: Beste jeg har hørt på lenge!:hilarious:

Kos deg masse masse i bursdag :D
 
HAHHA elsker forklaringen på hvorfor man får mensen :hilarious: Beste jeg har hørt på lenge!:hilarious:

Kos deg masse masse i bursdag :D

[emoji23] Ja, litt kreativ forklaring[emoji851]

Tuuusen takk! Det var en flott bursdag[emoji847] Håper du hadde en fin lørdag!
 
PP 2, CD 36, 11 DPO

Da har jeg innstilt meg på å kjøre testfri PP 3. Og fokus på helse og velvære.
Målet blir helt enkelt å sørge for at kropp og sjel har det så bra som mulig. [emoji106] Planen er å gjøre små ting hver dag som bidrar til dette.

Så nå må du bare komme kjære tante og gjør det du trenger for at forholdene der nede blir mest mulig optimal[emoji847]

Jeg har snakket med kjæresten om det nå og han er helt med på den planen[emoji106]
Skulle forklare han litt om mensen her om dagen. Forklaringen han fikk var at etter en eggløsning blir enten egget befruktet eller ikke. Blir det ikke det, dør egget. Livmora blir da så lei seg at den gråter blod. Derfor får jeg mensen[emoji23] Han syns jeg er litt rar...

Vi gjør oss nå klare for bursdagsfeiring til en god kompis med masse flotte venner som jeg ikke har møtt på en stund. Jeg gleder meg!![emoji322]

God lørdag til alle sammen! [emoji254]
Hahah, fantastisk :hilarious:
 
Har du testet noe mer eller har du gitt opp? Når var IKM igjen? :)

Tok en test i går bare for sikkhetsskyld og den var så blenda som du kan få det. Så nå venter jeg på tantebesøk. Håper hun kommer snart, for jeg er innmari klar for ny PP :D

Jeg er usikker. I følge appen skal tr komme på tirsdag. Hadde sinnsyke menssmerter i gårkveld, gikk heldigvis over. Så håper hun nærmer seg nå. Kan godt komme før altså=)
 
PP 2, CD 37

I dag er jeg så glad![emoji119]
Sola skinner, det er varmt og vi har fyrt opp grillen[emoji108]

I dag er også en av dagene jeg virkelig har satt pris på hjemmet vårt og det hyggelige nabolaget. Balkongdøra har stått åpen i hele dag og det er så trivelig å høre og se barn ute og leker seg. Føler vi har funnet et perfekt sted å få barn på[emoji173] Mange barnefamilier, grunnskolen er 2 min unna, marka er 5 min unna, vi har mange vennepar i nabolaget og det er lett å komme seg til både jobb og sentrum.[emoji5]

Har også fått gått en lang tur med svigermor i skogen i dag. Hun er et fantastisk menneske[emoji177]

Slapper av på sofaen nå etter middag. ELSKER grillmat! [emoji39]

Ellers lite symptomer i dag bortsett fra litt vonde bryst og en underjordisk kvise. Må det være en mensenkvise
I går var det store smerter nedentil på kvelden, nesten så jeg vurderte å dra hjem fra bursdagen. Heldigvis ga det seg utover kvelden.

Håper dere har hatt en fantastisk søndag herlige jenter[emoji177][emoji254]
 
PP 2, CD 37

I dag er jeg så glad![emoji119]
Sola skinner, det er varmt og vi har fyrt opp grillen[emoji108]

I dag er også en av dagene jeg virkelig har satt pris på hjemmet vårt og det hyggelige nabolaget. Balkongdøra har stått åpen i hele dag og det er så trivelig å høre og se barn ute og leker seg. Føler vi har funnet et perfekt sted å få barn på[emoji173] Mange barnefamilier, grunnskolen er 2 min unna, marka er 5 min unna, vi har mange vennepar i nabolaget og det er lett å komme seg til både jobb og sentrum.[emoji5]

Har også fått gått en lang tur med svigermor i skogen i dag. Hun er et fantastisk menneske[emoji177]

Slapper av på sofaen nå etter middag. ELSKER grillmat! [emoji39]

Ellers lite symptomer i dag bortsett fra litt vonde bryst og en underjordisk kvise. Må det være en mensenkvise
I går var det store smerter nedentil på kvelden, nesten så jeg vurderte å dra hjem fra bursdagen. Heldigvis ga det seg utover kvelden.

Håper dere har hatt en fantastisk søndag herlige jenter[emoji177][emoji254]

Så fantastisk med sånne dager! :) Det fortjener du ❤
 
Høres ut som en perfekt søndag :happy: Gleder meg til vi også kan begynne å grille - her regner og snør det om hverandre :hilarious:
 
PP 2, CD 37

I dag er jeg så glad![emoji119]
Sola skinner, det er varmt og vi har fyrt opp grillen[emoji108]

I dag er også en av dagene jeg virkelig har satt pris på hjemmet vårt og det hyggelige nabolaget. Balkongdøra har stått åpen i hele dag og det er så trivelig å høre og se barn ute og leker seg. Føler vi har funnet et perfekt sted å få barn på[emoji173] Mange barnefamilier, grunnskolen er 2 min unna, marka er 5 min unna, vi har mange vennepar i nabolaget og det er lett å komme seg til både jobb og sentrum.[emoji5]

Har også fått gått en lang tur med svigermor i skogen i dag. Hun er et fantastisk menneske[emoji177]

Slapper av på sofaen nå etter middag. ELSKER grillmat! [emoji39]

Ellers lite symptomer i dag bortsett fra litt vonde bryst og en underjordisk kvise. Må det være en mensenkvise
I går var det store smerter nedentil på kvelden, nesten så jeg vurderte å dra hjem fra bursdagen. Heldigvis ga det seg utover kvelden.

Håper dere har hatt en fantastisk søndag herlige jenter[emoji177][emoji254]
Aaah,kjente på en god følelse når jeg leste om dagen din. Høres ut som du har hatt en fantastisk dag!:)
 
Høres ut som en perfekt søndag :happy: Gleder meg til vi også kan begynne å grille - her regner og snør det om hverandre :hilarious:

Helt topp! Sender over noen solstråler [emoji295]️ håper du har hatt en bra dag[emoji847] Ønsker deg en god uke[emoji5]
 
Har tanta kommet ennå? :)

Nei[emoji30] bare kviser og vond korsrygg.. stemmer appen, kommer hu i morra[emoji106] Kan godt komme da så syklusen ikke blir så innmari lang. Jeg er så sinnsykt klar for ny PP [emoji16]

Håper alt er bra med deg! [emoji177]
 
Nei[emoji30] bare kviser og vond korsrygg.. stemmer appen, kommer hu i morra[emoji106] Kan godt komme da så syklusen ikke blir så innmari lang. Jeg er så sinnsykt klar for ny PP [emoji16]

Håper alt er bra med deg! [emoji177]

Håper hun kommer snart så du kommer i gang med ny PP :) Eventuelt at streken bare er litt sjenert ;)

Det er veldig mye følelser i dag, med positiv digital test og 3 uker siden pappa døde. Begge deler er helt surrealistisk, og spesielt på én gang! Men jeg er veldig glad og takknemmelig for graviditeten, det hjelper mye ❤
 
Håper hun kommer snart så du kommer i gang med ny PP :) Eventuelt at streken bare er litt sjenert ;)

Det er veldig mye følelser i dag, med positiv digital test og 3 uker siden pappa døde. Begge deler er helt surrealistisk, og spesielt på én gang! Men jeg er veldig glad og takknemmelig for graviditeten, det hjelper mye [emoji173]

Ganske sikker på at tanta kommer denne gang. Men det er faktisk helt ok. Jeg gir meg ikke[emoji123]

Altså, det skjønner jeg så godt! Ei venninne av meg mistet moren sin, rett etterpå fant hun ut at hun var gravid. Sinnsyke greier.
Er så glad for at spiren satt seg nå hos deg! [emoji173] og termin nesten på bursdagen min[emoji16]
Kan ikke forestille meg alt du går igjennom nå. Du er så sterk[emoji120]
 
Ganske sikker på at tanta kommer denne gang. Men det er faktisk helt ok. Jeg gir meg ikke[emoji123]

Altså, det skjønner jeg så godt! Ei venninne av meg mistet moren sin, rett etterpå fant hun ut at hun var gravid. Sinnsyke greier.
Er så glad for at spiren satt seg nå hos deg! [emoji173] og termin nesten på bursdagen min[emoji16]
Kan ikke forestille meg alt du går igjennom nå. Du er så sterk[emoji120]

Så bra :) For et pågangsmot og en optimisme du har! Håper det klaffer neste runde ❤

Så snill du er ❤ Jeg har ikke ord. Det betyr så mye med så mange hyggelige ord :)
 
Back
Topp