Velkommen til nettmøte med Hanne Buxrud torsdag 17 august kl 12-14

Hanne Buxrud

Andre møte med forumet
Hei – jeg heter Hanne Buxrud, er 47 år og har 2 barn på 11 og 14 år.

I de siste 17-18 årene har jeg jobbet som matskribent og fjor gav jeg ut en bok om grøt ”Grøt på ville veier”, sammen med noen venner. Jeg er altså mer enn middels glad i denne retten som jeg mener fortjener medalje for alt den har betydd opp gjennom historien og for nå å være en redning i travle og aktive hverdager. Men jeg skal ikke bare servere deg grøt på denne siden altså;)

Hverdagsmat er det som står på øverst på menyen min – og jeg er enig i at det kan være utfordrende, da det tross alt er 4-5 slike dager i uka. Fredag er fredag hjemme hos meg også, så jeg kommer ikke unna tacoen, noe jeg heller ikke prøver på – for jeg elsker alle de gode smakene og gleden over at alle ”bygger” sin egen middag.

Jeg er merkelig nok etter hvert blitt glad i tidlige morgener, hverdager og gode rutiner og syntes det er synd at det ofte er hverdagsmaten som kommer i skvis når vi blir så tidsklemt. Kanskje jeg kan bidra med noen tips på god, sunn og rask hverdagsmat? For det er jo så mye man kan gjøre mens pastaen koker. Og så vil jeg gi en shoutout for restemat og store suppegryter. Heia for skikkelig kveldsmat i stedet for middag innimellom og hurra for lave skuldre og mindre dårlig samvittighet over at middagen ikke må stå på bordet kl 17.

Legg inn spørsmålet ditt allerede i dag, så svarer jeg deg under nettmøte torsdag 17 august kl 12-14 :)
 
Last edited by a moderator:
Back
Topp