Velkommen til januar 2018

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
Hei,
Siden appen vår allerede er syk, så kan det være denne som lugger litt. Kan du ikke prøve å lage tråden i nettleser isteden?
Det er to tråder på januarforumet(skravletråd og bilder av graviditetstester)som jeg ikke får til å svare på via appen det gjelder, men det går fint via nettleseren så jeg får bare logge inn med den når jeg skal svare på de[emoji4] Er ikke jeg som oppretta de trådene så har ikke tilgang til å endre på tittelen på de[emoji4] [emoji85] Det er ikke noe krise, bare litt irriterende når det gjelder noen tråder siden appen ellers fungerer greit nå [emoji4]
 
Det er to tråder på januarforumet(skravletråd og bilder av graviditetstester)som jeg ikke får til å svare på via appen det gjelder, men det går fint via nettleseren så jeg får bare logge inn med den når jeg skal svare på de[emoji4] Er ikke jeg som oppretta de trådene så har ikke tilgang til å endre på tittelen på de[emoji4] [emoji85] Det er ikke noe krise, bare litt irriterende når det gjelder noen tråder siden appen ellers fungerer greit nå [emoji4]
Kan du ikke sende en pm til verpesyk. Så fjerner hun smileyene i tittel feltet :) Helt sikkert ikke noe problem for hun
 
Hei. Helt ny på gruppen 2018. Brukte babyverden mye når jeg var gravid med min sønn som snart blir 9 år. Hyggelig å være tilbake.
 
Back
Topp