Veldig stille her inne

Appen fungerer ok til meg. Synd at mange plages [emoji848][emoji53]
 
Jeg titter innom ganske ofte men med en gutt på 3 krever sitt + at formen ikke er så veldig på topp...
 
Ingen problemer her, funker som den skal hos meg på android ihvertfall.
Men er nok ikke så aktiv som jeg ser mange her inne er... Med jobb, familie, hund og hus.... Hvem har tid? [emoji14]
 
Forbanna irriterende å måtte logge inn hver gang jeg skal svare på noe på appen:/ Har androide. Ellers syns jeg appen er grei:)
 
Jeg hadde noen problemer med appen tidligere og kom meg ikke inn på vel en uke, men nå er alt bra igjen [emoji5]
 
Hvordan ble det med å sette i gang "Hemmelig venn"? Dere trenger én til, sammen med vinterbaby17 for å kicke i gang dette. :)
 
Funker helt fint på mobilen her å
 
Appen fungerer ikke på min iPhone. Får beskjed om at jeg ikke er bruker:confused:
Bruker vanlig nettleser for å komme inn;)
 
Høres jo artig ut

Ja, mange som blir med på dette og tror det blir knallgøy!

Mangler som sagt bare én person til som kan delta, slik at vinterbaby17 også kan få en hemmelig venn. ;)

Kanskje du kunne ha tenkt deg å ha vært sammen med henne om dette? :)
 
Tror kanskje det er ganske stille her inne siden det er så fint vær ute. Jeg føler hvertfall at aktiviteten her følger temperaturen litt [emoji6] Selv er jeg her ganske mye og leser siden jeg ligger på sofaen hele dagen og ikke har noe liv [emoji12] Men jeg er ikke så flink på å lage nye tråder da...
 
Er veldig dårlig og da blir det litt mindre aktivitet. Tror når folk nærmer seg etter oul blir det mer aktivitet. Mye som skjer fortiden med konfirmasjoner,dåp og bryllup. Også har det jo vært mye fint vær i landet :)
 
Som regel blir det størst aktivitet når man nærmer seg permisjon og fødsel. Så blir det ganske stille i fødselstida.
 
Tror også finværet mange plasser påvirker. Har vært likt på andre forum jeg har vært på. [emoji4]
 
syns der er greit med aktivitet her men folk er muligens litt tilbakeholdene fram til de har passert uke 12 også?
 
Back
Topp