vekttrådkommentarer :)

Jippi

kommende tobarnsmor :)
åååå, jeg får så lyst til å kommentere vektnedgangen.

så her blir det mulig å komme med feelback og positivt tanker til hverandre :)
 
Haha Bandages du er morsom.. de overarmene mine må også slankes litt.
blir å finne frem målebåndet når mannen min kommer hjem :)
 
Synes nesten det er litt skummelt hvor mye amminga og trilleturer har å si for vekttapet :-/
Tenker da på hvor vanskelig nedgangen vil bli når jeg en gang slutter å amme.

Men... Jeg har i alle fall gått ned! Alt jeg la på meg i svangerskapet + 2,5kg :-D
 


bakemamma skrev:
Synes nesten det er litt skummelt hvor mye amminga og trilleturer har å si for vekttapet :-/
Tenker da på hvor vanskelig nedgangen vil bli når jeg en gang slutter å amme.

Men... Jeg har i alle fall gått ned! Alt jeg la på meg i svangerskapet + 2,5kg :-D



ååååååå.. så flink du er..
jeg mangler nesten 8 kg fortsatt til startvekt.
Jeg har ikke peiling på hvor mye amming har å si for vekttap - men det er kanskje endel ekstra man forbrenner da..
 
Jeg la kun på meg 5kg i svangerskapet, så var jo ikke mye jeg måtte bli kvitt av det.
Men har jo da tilsammen gått ned litt mye på kort tid syns jeg. Ikke at jeg merker det sånn egentlig.
 
NEEEEEEEEEEI, jukse veie meg i dag tidlig å hadde ikke gått ned et eneste gram :(fortsatt 70kg
 
åå, dette skulle jeg gjerne vært med på, men jeg er så inn i hampen svaaak... bare mååå ha den sjokoladen, eller den kjeksa, eller..... gi meg styrke! ;)
 


*Marianne83*2+1 skrev:
åå, dette skulle jeg gjerne vært med på, men jeg er så inn i hampen svaaak... bare mååå ha den sjokoladen, eller den kjeksa, eller..... gi meg styrke! ;)



du kan få litt av meg... mannen min er sånn - herregud, det skader ikke om du tar en kjeks da.... :P
 


*Marianne83*2+1 skrev:
åå, dette skulle jeg gjerne vært med på, men jeg er så inn i hampen svaaak... bare mååå ha den sjokoladen, eller den kjeksa, eller..... gi meg styrke! ;)


Passer på å unne meg sånt jeg da :-p
Men må holde meg i tøylene så det ikke blir for mye, eller hver dag. :-p
Jeg er en evig sjokoholiker desverre, og må ha det i en eller annen form ;-)
 


fru Tronrud skrev:
NEEEEEEEEEEI, jukse veie meg i dag tidlig å hadde ikke gått ned et eneste gram :(fortsatt 70kg


Det kommer nok av skal du se ;-)
Ikke stress med det, da går det nok lettere :-)
 


fru Tronrud skrev:


*Marianne83*2+1 skrev:
åå, dette skulle jeg gjerne vært med på, men jeg er så inn i hampen svaaak... bare mååå ha den sjokoladen, eller den kjeksa, eller..... gi meg styrke! ;)



du kan få litt av meg... mannen min er sånn - herregud, det skader ikke om du tar en kjeks da.... :P


klarer du å si nei takk da? kjære vene! imponert :) da tar jeg gjerne litt av styrken din altså! :)
 


bakemamma skrev:


*Marianne83*2+1 skrev:
åå, dette skulle jeg gjerne vært med på, men jeg er så inn i hampen svaaak... bare mååå ha den sjokoladen, eller den kjeksa, eller..... gi meg styrke! ;)


Passer på å unne meg sånt jeg da :-p
Men må holde meg i tøylene så det ikke blir for mye, eller hver dag. :-p
Jeg er en evig sjokoholiker desverre, og må ha det i en eller annen form ;-)


ååå, det er jo så godt! får begynne å dele med mannen kanskje? da blir inntaket i allefall halvert... ;) tror ikke jeg er den som greier å kutte det helt ut nei.. må ha... :/
 
ny uke og nye muligheter sistemann... føler med deg..
masse lykke til denne uka - satser på en liten nedgang :)
 
Jeg var så utrolig undervektig før jeg ble gravid, så selvom jeg gikk opp 24kg har jeg aldri vært så nærmt normalvekten min, som jeg er nå etter fødselen.. Håper den bare ikke går forbi.. Ikke gøy å se ut som et skjelett heller.. 5 kg igjen også BLI!!!
 
Her har jeg gått ned enda 1kg. Og det har iike blitt så mye turer som jeg ville. Mye fordi det har skikkelig regna masse, og da orker jeg ikke gå med vogna...

Så amminga og kostholdet harnok mest å si. Nå må jeg bare finne en måte å stramme opp magen på. Hater det henget som er nå...
 
Men der skal man være forsiktig... Skal ikke trene magen før musklene er gått sammen igjen. De kan forbli lengre fra hverandre mener jeg fysioterapauten min sa..
 


Irismor skrev:
Men der skal man være forsiktig... Skal ikke trene magen før musklene er gått sammen igjen. De kan forbli lengre fra hverandre mener jeg fysioterapauten min sa..


Ingen fare for at jeg begynner enda ;-)
Er litt lat når det kommer til trening. Så for nå er det kun gåturer og bæring på snuppa som gjelder :-)
 
Vil bare si at jeg synes alle er kjempeflinke
Fortsett den gode jobbenn jenter!!
 
Jeg har rast ned 17 kg siden fødselen - helt ekstremt!
Amming tærer noe vanvittig på lagrene mine, tydeligvis, for jeg la på meg bare 5-6 kg i svangerskapet.. 
Kjenner det holder nå egentlig, man blir ganske slapp av så voldsomt vekttap på så kort tid. Får satse på finvær i mai så jeg kan gå turer og stramme opp litt :-)
 
17 kg siden fødselen var mye ja :-p
Jeg la også bare på meg 5 kg, så har gått ned 8 - 9 kg på 3 uker. Syns det er helt passe, men håper jo det fortsetter enda en god stund.
Tror også det er mest amminga her som tærer på. Så jeg passer i det minste på å fylle på med vann og litt mettende mat. :-)
 
Back
Topp