Vekt

Førstegangs

Glad i forumet
Hvor mye veier babyene deres nå? Her må vi nok roe oss litt med maten tror jeg :D Han ligger langt over det han skal veie, he he. Han får både en stor porsjon grøt og mme til frokost og det samme til kvelds. I tillegg til flaske på dagen også da. Tror kanskje det holder med enten grøt eller flaske til frokost ;) Han veier forresten 8370 og er 67 cm lang. En skikkelig plugg :) Han som var så liten da han var født :p
 
Her veier mini 7270 og er 63cm lang. Får pupp til frokost (6:00), så grøt neste måltid (9-10) til kvelds får hun grøt, så tilbyr jeg pupp. Alltid vann til måltidene.
 
Jeg fullammer enda, han får bare noen smaksprøver av og til. Veide han forrige uke, da var han ca 8100, men det var med body og bleie på, for vi var bare innom helsestasjonen for noe annet. Vi skal ikke på 5mnd kontroll før i midten av juni.
Dere som gir vann; gir dere rett fra springen eller koker dere det først?

Tapatalk :)
 
Oj mi nærmer seg 6500 :p følte plutselig ho va litå ;)
Hun er ikkje det då har bare 2 små foreldre ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Født 7.12, 3200 gr, på 5 mnd kontroll (15/5) veide han 8520 gr og var 66.5 cm lang.
Jeg full ammer men gir også grøt på kvelden, en veldig liten porsjon..

Førstegangs - gidder du å svare på tråden angående lekematta?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke 5 mnd kontroll før 2.juni men har veid ham hjemme på badevekta (sammen med meg), og da ser det ut som om han veier rundt 7 kg. Han veide 4 kg ved fødsel så da har det bremsa litt. Får kun mm da. Men det er mest logisk uansett synes jeg, for da er han litt som storebror. Og storebror har vært ganske liten hrle veien (også ved fødsel).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp