vekt jenter!!



Lizz83 skrev:
Jeg har gått opp 1,5kg til min store skrekk!! Er 21 + 2 i dag....



Det er jo ingenting:p
 
tja, 1-3 kg, varierer litt... er i uke 20+3 i dag... men hadde en god del fra forrige fødsel, gikk aldri ned det jeg la på meg da, ca 25kg... så foreløpig har jeg vært heldig, lillegutt ser ut til å være normal str, og magen synes heller ikke... ser bare litt småfeit ut...
 
Gått ned 5,4kg og er 20 uker. 
 
gått opp et par kg. er i dag 25+3. har kuttet ut brus og godteri, og det hjelper nok på. Passer på hva jeg putter i munnen.. mest for ungen sin del. Beveger meg også.
 
7 kg i dag, uke 25+1..
 
gått opp 9-10 kg, off men sånn er det... 26+3 nå:)
 
Jeg er i uke 25 og har lagt på meg 10 kg. Iiiiiiiik!!!! Er 178 høy og utgangspunktvekten var 62.. Jordmoren sa jeg sikkert kom til å legge på meg 20 kg... Men det er jo verdt det:-) vi får bare satse på at kiloene forsvinner fort når vi ammer :-)
 


Messy skrev:
gått opp et par kg. er i dag 25+3. har kuttet ut brus og godteri, og det hjelper nok på. Passer på hva jeg putter i munnen.. mest for ungen sin del. Beveger meg også.


Jeg er også påpasselig på hva jeg putter i kjeften, men likevel legger jeg på meg. 
Er ikke overvektig fra før av heller og har ikke gener for å legge på meg mye i svangerskapene.
Men.. Likevel så øker tallet på vekten hver gang jeg er på den ;) 
 
har gått opp 3 kilo nå å er i uke 25+4.
 
Har gått opp 9 kg til nå, men blir nok mer !!! Er 24+0 idag. Får kutte ut brus, sjokolade etc så det ikke blir altfor stor økning. Venter tvillinger, så frykter stor økning på slutten !!!!
 
Back
Topp