Vekt i svangerskapet

Sist gikk jeg opp forferdelige 35 Kg! Mye vann pga sv.forgiftning, men likevel var mye av det min egen skyld pga matlysten :/

Denne gangen skal jeg passe godt på! Jeg nekter å kjempe av meg så mange kg igjen :)
 
La på meg 18kg sist, men det var stort sett vann som forsvant etter fødselen. Var normalvektig og er ganske høy, så de som har lurt på vekta har blitt overrasket over tallet ift hvordan jeg så ut.
 
Med en startvekt på 50 kg er jeg veldig spent på hva vekten vil vise til slutt :D Alltid vært liten og slank så kommer nok til å synes det er morro å se vekten gå litt opp.:smug:
 
Men en ting jeg lurer på hos dere som har gjort dette før: når var det dere begynte å legge på dere og når la dere på dere mest? Man legger vel mest på seg på slutten?
Er livredd for å legge på meg for mye nå i starten, men uten at jeg har veid meg så føler jeg at jeg er på god gang :p Mat som er sunt frister ikke noe særlig, og mat med my energi går som regel ned:facepalm:
 
Jeg la på meg 10 kg forrige gang, la på meg mest på slutten. Gikk fra 63 til 73 kg. Det raste fort av igjen.

Spent på denne gangen, startvekten er den samme..
 
Kommer med en liten oppdatering på min vekt :D
uke 5 = 73,5 kg
uke 6 = 72,9 kg
uke 7 = 72,4
uke 8 = 73, 6
uke 9 = 73,1
foreløbig har jeg gått ned 400 gram! Har vært utrolig kvalm, og matlysten har vært på bånn. Den siste uken har jeg kastet opp alt som har kommet ned i magen, men i uke 7 var matlysten veldig tilstede.. Håper det blir litt bedre etterhvert. 3 uker unna 12 uker!!! :)
 
Så langt har jeg holdt meg stabilt i vekt.

Sist svangerskap gikk jeg opp 16 kg med tvillinger. Disse kiloene raste av meg like etter fødsel ;)
 
Back
Topp